Brocantepost
Brocantepost is een onderdeel van Janne Boer Design. Op brocantepost.nl vind je naast het bekende assortiment wens & postkaarten, sinds april 2024 ook een groot aanbod aan planten en accessoires. Deze uitbreiding vond plaats naar aanleiding van de passie voor planten van Elizabeth & Janne.
8,8
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Arja
    Review voor Brocantepost

Prima product. Wel hoge verzendkosten voor iets wat weinig weegt. Of het echt per post nl verzonden wordt betwijfel ik aangezien die niet meer rond half 7 savonds bij ons bezorgd met een brommertje.. eenmalige aankoop!

• WM De kruijf

Snel in huis! Top!

• Hoe beoordeel je Brocantepost?

• Anke
    Review voor Brocantepost

Super tevreden! Snelle levering, praachtig ingepakt met een persoonlijke briefje erbij en mooie kwalitieit! Heel blij mee dus en ga zeker nog eens vaker wat bestellen.

• Corine
    Review voor Brocantepost

tevreden over de bestelling. Ik kreeg er nog een cadeautje bij :-)

• Dionne Smink
    Review voor Brocantepost

Alles keurig netjes en vlot in huis met een persoonlijke geschreven briefje en een verrassing top

• Annelies
    Review voor Brocantepost

Ik had de bestelling snel binnen. De poster die er in zat en een notitieblokje waren helaas gekreukt tijdens het transport. Na een mailtje kreeg ik direct reactie dat ik 3! nieuwe posters opgestuurd kreeg en een kortingscode voor het notitieblok. De posters waren de volgende dag binnen, vergezeld van een persoonlijke kaart met daarop nogmaals excuses. Top service!

Antwoord van Brocantepost

Hoi Annelies bedankt voor je positieve beoordeling! Na jouw mailtje heb ik gelijk gekeken hoe ik in de toekomst het kreukelen kan voorkomen, dus vanaf nu verstuur ik alle pakketjes in een brievenbus doos. Dus nogmaals bedankt en veel plezier met je aankoop! Groetjes, Janne