Boxspring Xpert

Boxspring Xpert

Boxspring, matras, topper of slaapbank kopen rechtstreeks van de fabrikant? Ervaar de hoge kwaliteit van Boxspring Xpert. Bekijk ook de uitgebreide beddengoed collectie van ons huismerk Cillows.
8,6
1.432 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 221 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • J.G.H.P
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Boxspring Xpert heeft een reclame praatje nieuwe klanten worden hier mee bij invloed. Als reclame praatje geven ze aan Binnen 5-10 wekdagen gratis thuisbezorgd. Dit is mooi niet zo dus een verkoop praatje als de klanten er maar intuigd en geld al over heb gemaakt. daarna moet je maar afwachten als je dit product wel in de aangegeen werkdagen binnen krijgt. Ik heb ze zelf onder druk gezet en nog een kans gegeven binnen mijn afgesproken tijdsein mijn product netjes thuis worden bezorgd zo niet wilde ik binnen drie werkdagen mijn geld terug op mijn bankrekening. Dit werkt en mijn product gekregen

  • Frank Renes
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    De topper bevalt tot nu toe uitstekend, maar de tijd zal leren hoe hij blijft.

  • Hoe beoordeel je Boxspring Xpert?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • C Meuzelaar
    Review voor Boxspring Xpert

    24-12-2024 boxspring met opberg ruimte , inclusief montage besteld met 6 weken levertijd. aanbetaald 376 euro.Tot op dag van vandaag staat er verwerken. Meerdere emails gezonden en krijg hetzelfde antwoord. We gaan het na vragen en dan krijgen we de reactie..productie nog bezig. ? Afgelopen week, weer navraag gedaan gezien we over de levertijd van 6 weken heen zitten en nu op 8 weken zitten en NIETS hebben. Gingen het navragen. 5 werkdagen verder NOG NIETS !

  • Anita
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Vriendelijke medewerkers, duidelijke antwoorden.

  • Benny
    Review voor Boxspring Xpert

    Op 23 november 2024 volle moed een bed besteld. Op de website stond vermeld dat de levertijd 3-6 weken. Aanbetaling gedaan, en er werd rond kerstdagen een bericht gestuurd met leverdatum 30 december. Hiervoor vrij genomen van werk. Vervolgens een bericht dat de bed verkeerde afmetingen had, er zal naar verwachting nog 2 weken duren voor de levering. Oké prima, vervolgens na 2 weken. Geen bed en geen bericht....Wij bellen, 10 minuten wachten om vervolgens een klantenservice medewerker te spreken die zelf alles moest uitzoeken en geen antwoorden had. Want dat wil je ook horen als betalende klant. Daarna zou er zo snel mogelijk gebeld worden met meer informatie, nog een week voorbij en nog steeds niet gebeld en nog steeds geen bed. Ondertussen zitten we op 9 weken wachten en gaan wij de 10de in. NOG STEEDS GEEN BED EN GEEN ANTWOORD WANNEER DIE ZOU GELEVERD MOETEN WORDEN. ZEER SLECHTE COMMUNICATIE, WAARDELOZE SERVICE. SLECHTE KLANTENSERVICE MEDEWERKERS. KOMEN OOK NIET ZELF MET COMPENSATIE WAT WEL BIZAR IS.

  • Ad Klomp
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Afgeleverd zonder enige beschrijving welke kant onder of boven moet of verschil tussen hoofdeind of voeteneind.

  • Euron
    Review voor Boxspring Xpert

    Bij bestelling van mijn boxspring chigago bij boxspring Xpert stond 6 weken voor, ik wacht nu al 11 weken en nog niks ontvangen, ik ben zeer teleurgesteld, veel afspraken om mij.
    kamer in te richten moet verzetten, omdat ik nog geen bed heb, zelf de bezorgen kan mij nog geen datum geven wanneer ze mijn bed komen brengen. Slechte service. Ik heb 1 ster gekozen, maar wou 0 ster kiezen

  • DIRK DE VRIES
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Niets op aan te merken. Testen de matras momenteel nog uit

  • heinrich lensing
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    it is perfect in this hard version

    Antwoord van Boxspring Xpert

    hank you for your feedback. We are pleased to hear that everything is perfect. We always strive to ensure the best quality and service. If you have any questions, don't hesitate to reach out.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • SWGM
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    2persoons matras besteld voor €555. 1persoons matras ontvangen. Vervolgens hele gedoe met het retourneren.. hoop dat jullie werken aan de slechte klantenservice

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door de verkeerde levering van uw matras. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn.

    We zullen uw feedback serieus nemen en onze processen voor klantenservice en retourzendingen verbeteren. We hopen dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn en dat we de situatie naar tevredenheid kunnen oplossen.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Peter Romp
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Prima, tevreden hier

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Fijn om te horen dat u tevreden bent! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om dit te delen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben , dan staan we uiteraard voor u klaar.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Ruben
    Review voor Boxspring Xpert

    Boxspring na ruim 7 weken pas ontvangen! Zonder de topper...! Paar keer gemaild. Krijgen steeds te horen, we wachten op een reactie van de leverancier. Daar hebben wij toch geen boodschap aan! Neem dan kontakt op met die leverancier, dit kan echt niet! Nu ruim 2 maand later nog steeds niks ontvangen! Geen enkele communicatie vanuit Boxspring Xpert. Erg slecht! Kunnen we 't geld van de topper ook terugkrijgen? Dan kopen we wel elders een topper! (dan hebben we hem morgen in huis!)

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Het spijt ons zeer dat u deze ervaring heeft gehad en we begrijpen uw frustratie. uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels het geld voor de topper terugontvangen, maar we begrijpen dat dit voor u niet de service is die u had verwacht.

    We zullen uw feedback gebruiken om onze communicatie en processen te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We waarderen het dat u deze situatie met ons heeft gedeeld en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Lydia Jamart
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Slaapt perfect!

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Wat fijn om te horen dat het matras perfect slaapt! Bedankt voor uw positieve feedback. We wensen u veel plezier en comfort met uw nieuwe matras.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • André
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Zeggen levertijd 3-5 werkdagen. Bestelling kwam maar niet, bedrijf geeft uit zichzelf geen informatie richting de klant. Zelf er achteraan moeten bellen, antwoord steeds "we wachten op de fabriek". Uiteindelijk na ruim 3 weken de topmatras ontvangen.

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Onze oprechte excuses voor de vertraging en de gebrekkige communicatie rondom uw bestelling. We begrijpen dat dit erg frustrerend is en betreuren de situatie. Helaas was er een onverwachte vertraging bij de fabriek, waardoor de levering langer duurde dan verwacht. We waarderen uw geduld en hopen dat u alsnog tevreden bent met de ontvangen topmatras. We werken eraan om onze communicatie en processen in de toekomst te verbeteren.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Leen
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Goed geregeld. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat alles goed geregeld is en dat u tevreden bent met de prijs/kwaliteitverhouding. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • H Posthumus
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Voortreffelijke topdek.
    Omtrent het tijdstip van levering zou iets beter en meer gecommuniceerd mogen worden. Het was ons nu volslagen onbekend wanneer onze bestelling zou worden afgeleverd.

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Bedankt voor uw positieve feedback over het topdek. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Wat betreft de levering, onze excuses voor het gebrek aan communicatie over het tijdstip. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te zijn van de leveringsdetails en zullen dit zeker meenemen om de communicatie in de toekomst te verbeteren. We waarderen uw feedback en hopen dat u verder geniet van uw aankoop.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • kees vd Neuwendijk
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Echt waar we slapen er heerlijk op we hadden zo n goedkoope isbij de gemeente op de brandstapel

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Wat fijn om te horen dat u heerlijk slaapt op uw nieuwe boxspring! We begrijpen dat de oude matras niet ideaal was, en het is fijn om te horen dat het verschil nu merkbaar is. Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw nieuwe bed.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Ludy van Noord
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Klantenservice is prima en reageert snel op mijn vragen en regelt zaken prima.
    Helaas ligt de latex topper die ik besteld hebt helemaal niet naar wens. Ik wil hem graag terugsturen. Maar terugsturen is best een probleem en nogal duur, zeker als je de verpakking al hebt weggegooid.

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze klantenservice en dat wij u snel hebben kunnen helpen.

    We vinden het echter jammer dat de latex topper niet naar wens ligt en dat het retourneren een uitdaging voor u is. Het is zeker niet onze bedoeling dat dit een ingewikkeld of duur proces voor u is. We helpen u graag met een oplossing.

    We willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een manier om dit zo soepel mogelijk op te lossen.

    Nogmaals bedankt voor uw bericht, we willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert

  • Corry de Vries
    Geverifieerde klant van Boxspring Xpert

    Fijne splittopmatras! Slaapt heerlijk. Snelle levering.

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe splittopper. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop.



    Daniëlle

    Boxspring Xpert

  • Quido Landeweer
    Review voor Boxspring Xpert

    Matras besteld, nagevraagd en eerste antwoord. Na het weekend is het binnen. Tja na het weekend komen nog veel dagen. Nog een keer na gevraagd en waar komt het op neer. Gaat niet binnen de levertijd geleverd worden. Annulering ? Op een woensdag netjes een mail gekregen, binnen 1 of 2 werkdagen zal het geld terug gestort worden maar natuurlijk niets op mijn rekening. Ben ik nu OPGELICHT ? Die kans zit er heel dik in maar het ergste is, dat ik diverse keren heb aangegeven. Dat ik het matras nodig had en de terug storting van het geld zodat ik een andere matras kan kopen voor mijn vrouw omdat zij kanker heeft en is uitbehandeld en wil haar nog een comfortabele tijd gunnen in de laatste paar maanden maar ik krijg een DIKKE MIDDELVINGER van hun.

    Antwoord van Boxspring Xpert

    Bedankt voor het plaatsen van uw review. Hierbij bied ik onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Ik kan mij voorstellen dat u dit er in deze verdrietige situatie al helemaal niet bij kunt hebben en vind het daarom ook extra vervelend dat het op deze manier gelopen is. Uit onze gegevens blijkt dat er op 7 november een terugbetaling vanuit ons heeft plaatsgevonden aan u. Deze zou nu zeker bij u binnen moeten zijn. Mijn collega neemt contact met u op om dit te verifiëren.

    Daniëlle
    Boxspring Xpert