Boilies voor jou

Boilies voor jou

Boilies voor jou is het kloppend hart voor karpervissers. A-merk kwaliteit boilies voor een lagere prijs. De kwaliteit zie je niet alleen terug in onze producten maar ook in onze service. Voor ons geldt: Een tevreden klant is goud in de hand!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 19-06-2024 ingetrokken

• Robin Drabbels
    Geverifieerde klant van Boilies voor jou

Geweldige boilies! Normaal gesproken haal ik ze bij de speciaalzaak bij ons in de buurt, totdat ik in het VisBlad een advertentiez zag staan. Ook heel makkelijk op de lijn te zetten (scopex cream).

• Damian
    Review voor Boilies voor jou

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en goede service. Mooie en orginele verpakkimgen. Enorm klantgericht. Bij vragen staat er altijd wel iemand paraat, kortom gewoon top!

• Hans
    Review voor Boilies voor jou

Zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs. Zou het iedereen aanraden. Gooie service

• Jan
    Review voor Boilies voor jou

Mooie prijzen en snel geleverd, daarnaast ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van deze boilies! Zeer rijk aan geur en fijn aan de haak.

• Jelmer
    Review voor Boilies voor jou

Erg goede service. Snelle levering. Bij vragen staan ze je heel fijn maar ook snel te woord. Bollen zijn van echt goede kwaliteit. Geur, structuur maar ook de smaak is top.

• Bareld
    Review voor Boilies voor jou

Tot nu toe zeer tevreden, de bollen ruiken goed, blijven de geur ook goed behouden en de hardheid is top!

• Benji
    Review voor Boilies voor jou

Goeie bollen met goeie geur. Snel geleverd en top servers

• Julian
    Review voor Boilies voor jou

Super snelle levering en bollen zijn goed van kwaliteit en top service

• Sebastiaan
    Review voor Boilies voor jou

Geweldige service, snel de boillies in huis. En naar de waterkant

• Damiën
    Review voor Boilies voor jou

Super boilies! En erg goede service.

• Dennis
    Review voor Boilies voor jou

Goede service snel geleverd.