Bodo
Opgestart in 2021 en gespecialiseerd in het aanbieden van elegante producten voor in huis, allemaal beschikbaar vanuit Nederland, met onze volledige voorraad lokaal hier.
8,5

• Jan van Haren
    Geverifieerde klant van Bodo

Prima product en levering.

• Ruud van Halm
    Geverifieerde klant van Bodo

altijd correcte afwikkeling en prettige conversatie. snelle verzending, dus geheel tevreden!

• Hoe beoordeel je Bodo?

• Barbara B.
    Review voor Bodo

Zelden zo goede service gekregen bij een webshop! Na beschadiging door bezorger binnen 24 uur een vervangend onderdeel kosteloos ontvangen. Werd snel en accuraat geholpen, dikke 5 sterren waard!

• Jan Hester
    Geverifieerde klant van Bodo

Nadat de bestelling defect aankwam heeft Bodo zeer voortvarend een nieuwe opgestuurd. Zeer goede after sales service. Ben zeer tevreden met hun snelle service

• Hans Verdonk
    Geverifieerde klant van Bodo

nog steeds niet binnen gekregen

• Bob Romme
    Geverifieerde klant van Bodo

Uitstekende service,snelle reactie op vragen

• Anna Mulder
    Geverifieerde klant van Bodo

Mandje voor de airfryer besteld. Zeer vlotte lever8ng en een uitstekend product.i

• Sander Blankestijn
    Geverifieerde klant van Bodo

Gekochte trillingsdempers voor de wasmachine en wasdroger passen niet in de door Bodo geleverde verhogers voor de wasmachine en wasdroger.
    Levering was goed.

Antwoord van Bodo

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de trillingsdempers niet pasten in de door ons geleverde verhogers voor uw wasmachine en droger. De trillingsdempers zijn inderdaad bedoeld voor gebruik wanneer de wasmachine en/of droger op de grond staat. Bij onze wasmachineverhoger worden kleinere anti-trillingspads meegeleverd.

We zijn blij te horen dat de levering naar wens was! Mocht u verdere vragen of problemen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Het Bodo-team