Bodo Climate
Wij zijn er trots op dat al onze producten zorgvuldig zijn getest op functionaliteit en kwaliteit, zodat we onze klanten enkel het beste kunnen bieden.
8,6
  • Erwin
    Geverifieerde klant van Bodo Climate

Perfecte webwinkel. Goede telefonisch bereikbaarheid, snelle verzending, goede prijs en vriendelijke medewerker. Goed bedrijf!

• Jorn
    Geverifieerde klant van Bodo Climate

Goed geholpen via de vraag op de mail en snel verstuurd! Perfect

• Hoe beoordeel je Bodo Climate?

• Piet Hymans
    Review voor Bodo Climate

Snelle levering, helaas airo-ombouw was beschadigd. Na contact meteen een ander voorfront toegestuurd gekregen. Volgende dag al in huis.
    Dus super opgelost.

• Caroline
    Review voor Bodo Climate

We hebben de alixo omkasting gekocht. Na bestelling binnen 3 dagen in huis, keurig verpakt en super kwaliteit. Ziet er heel mooi uit.

• WIMPIE-010
    Geverifieerde klant van Bodo Climate

Pakket beschadigd aangekomen, ze waren gelijk bereid om tegemoet te komen.... super service

• Peter
    Review voor Bodo Climate

Ik heb in juni een airco omkasting bij dit bedrijf gekocht. Zelfde dag verzonden via DHL maar daar is het pakket kwijt geraakt! Waar ik bij DHL een hele incoulante houding ontmoette (ze schrijven het product direct af en laten je met de strop zitten) gaf dit bedrijf direct aan mij kosteloos een nieuwe toe te zenden, echt geweldig! Ik heb ervaren dat ze meedenken, direct reageren, uiterst vriendelijk zijn en toen ik de omkasting mocht ontvangen, bleek dit ook nog eens zeer mooi van kwaliteit. Kortom: Bodoclimate van mij krijgen jullie een 10 met een griffel!

• Jonas Streng
    Geverifieerde klant van Bodo Climate

Prijs was goed en ben telefonisch erg goed geholpen met een spoedbestelling.

• Mary
    Review voor Bodo Climate

De prijs/kwaliteit van de cover is echt goed, zelfs in vergelijking met een ander, duurder merk, waar wij ervaring mee hebben. Bodo reageert snel en goed, ook als er een probleempje opgelost moet worden. Aanrader!

• Eddy Dekkinga
    Review voor Bodo Climate

Communicatie en service echt super, wordt meteen geholpen. Ik heb een airco cover besteld, past perfect, keurig geleverd met Nederlandse handleiding. Top!

• Serge
    Review voor Bodo Climate

Eerlijk, open en snel. Menselijk vooral ook, heerlijk! Ook qua after sales idd. Hier kun je vertrouwd en zonder zorgen zaken doen.

• Rob
    Review voor Bodo Climate

Mooie airco ombouw en goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en snelle levering!

• Stefan
    Review voor Bodo Climate

Snelle levering en goede service, ook na bestelling nog wat aanpassingen gedaan en gelijk opgepakt.