Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Bloempotkacheltjes / Terracottakachels:
-Natuurlijke, duurzame, alternatieve, goedkope, zelfvoorzienende, off-grid, handgemaakte
verwarmingsmethode.
- Geschikt voor huis, tuin, boot, caravan, camper, tent, overkapping, terras, tuinhuis, Tiny
house.
- Deze eyecatcher voor op tafel is ook leuk om cadeau te geven.
- Heeft u personeel? Dan is de bloempotkachel wellicht een leuke toevoeging voor in het
kerstpakket.
- Handig tijdens noodsituaties.

Lidmaatschap per 12-09-2024 stopgezet

9,5

• S.Struik
    Review voor Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Ten 1e was/is de service onwijs goed, ten 2e Jolanda is super aardig en het oplossen van wat men ook heeft of ook niet is buitengewoon top.
    Het verpakken van de bloempotkacheltje is ook super goed maar het is natuurlijk nooit 💯%. Ook het verzenden is erg snel, dank daarvoor.
    Al met al was alles naar wens gegaan en ik ga er nog wat bij bestellen omdat het mega sfeervol is. Van mij geen 5⭐⭐⭐⭐⭐, maar toch echt wel ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ sterren

• Sheena
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Super service en mooi artikel

• Fa
    Review voor Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Prachtige Bloempot kachel voor op de eet tafel besteld. Maat M.
    Prachtige natuurlijke pot kleur en bovenal uniek in zijn kleuren en tekening Ivm het afbakken van de pot.
    Ik had gekozen voor de grijs/bruin achtig bloempot kachel.
    Ik vond het zeer spannend om iets breekbaars te bestellen wetende dat in tijde van drukte de postbedrijven niet altijd zorgvuldig en zachtjes om gaan met de vele paketten die ze moeten bezorgen.

Maar zeer zorgvuldig met liefde verpakt door het bedrijf en werd dus geheel ongeschonden bezorgd.

In deze tijd van dure energie nota’s is deze bloempot kachel een goede goedkope en aangename oplossing als warmte bron en staat nog gezellig ook in huis.
    Bij mij staat hij op de eettafel en zo kan ik met derden aangenaam rond de eettafel zitten.

Geheel mijn eigen inschatting fout want de maten van de bloempot kachels staan op de website vermeld.
    Maar toen ik maat M op mijn tafel zag staan had hij eigenlijk wel een maatje groter gemogen.

Omdat ik meestal bij dit soort ( breekbare) bestellingen altijd even aan de eigenaar van een zaak laat weten dat ik hem in goede orde ontvangen had.
    Deed ik dat nu dus ook.

Ik kreeg via mail direct contact met de eigenaresse van deze zaak.
    Wat een warmte straalt deze eigenaresse uit naar haar klanten.
    Ik schreef in mijn mail dat ik dik tevreden was met het uiterlijk en het bereik van de straling warmte.
    Als ook dat ik eigenlijk wel spijt had dat ik geen maat groter had besteld.

Nogmaals geheel aan mezelf te wijten door het niet goed na te meten vooraf aan de bestelling in verhouding tot de afmeting van mijn eet tafel.
    Direct reageerde ze ook op mijn opmerking dat ik eigenlijk toch liever een maat groter had gewild.
    De eigenaresse vond dat geen enkel probleem en was juist blij met mijn terug koppeling.
    Met alle plezier wilde ze mij een maat groter ( XL) toe sturen.
    En mocht de maat M reeds nog in mijn bezit kosteloos retour zenden.

Waar maak je dit nog mee dat het bedrijf zo met je mee denkt.
    Ze schreef dat het geen enkel probleem was en ze met alle liefde diezelfde dag nog de XL op wilde sturen.
    Omdat het voor haar het belangrijkste is dat de klant 100% tevreden is met zijn/haar aankoop.
    Vol vertrouwen stuurde ze diezelfde dag nog de Maat XL naar me op ondanks dat ik de Maat M nog in mijn bezit had en niet in de gelegenheid was om hem diezelfde dag nog retour te kunnen zenden.
    Maar pas later in die week.
    Je zou dan denken eerst de Maat M retour zenden en na goede ontvangst dat ze dan pas de maat XL zou toe zenden.
    Niets daarvan. Vol vertrouwen wilde ze het direct voor me oplossen naar alle tevredenheid.

Geweldig! Wat een service en wat een warmte en vertrouwen van het bedrijf naar de klant toe.
    Twee dagen later stond de Maat XL op mijn eet tafel nu in verhouding met de grote van de eet tafel helemaal goed.
    6 thee lichtjes eronder en s’avonds met eten gezellig warm rond de tafel kunnen zitten.

Ik ben dus ontzettend tevreden met mijn aankoop en bovenal wil ik in het bijzonder de eigenaresse bedanken voor haar warme hartelijkheid, haar vertrouwen en de goede snelle service en zorg die ze mij verleend heeft.
    Zodat ik snel na alle tevredenheid van mijn maat XL kon genieten.

Ik wens haar dan ook ontzettend veel succes met haar bloempot kachel bedrijf.
    Als ook dat ik echt kan zeggen dat een klant bij haar op nummer 1 staat qua service.
    Dus schroom niet om hier een bestelling te plaatsen bij dit bedrijf.

Nogmaals super bedankt voor alles en heel veel succes met uw Bloempot kachel zaak.
    Met vriendelijke groet.

Wat ontzettend lief! Dank je wel Fatima

• Arjan Camu

Snel en keurig geleverd.

Bedankt Arjan!

• Jerome Koster
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Snelle service en een enorm leuk aanbod

Bedankt Jerome!

• Angeliek Van loon
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Vriendelijke boodschap op de doos

Bedankt Angeliek!

• Albert Gol
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Goede service. en snelle levering

Bedankt Albert!

• Theo Remmerswaal
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Goede service , snelle verzending, goede kwaliteit.

Bedankt Theo!

• Sophia
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Bestel, betaald en vlot in huis! En heel erg goed verpakt, plus nog even een omschrijving voor gebruik er geprint bij! Ik raad het zeker aan.

Bedankt Sophia!

• Carola van Loon
    Review voor Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Mooi kacheltje voor een goede prijs.
    Meteen uitgeprobeerd en hij werkt echt 😁.
    Het kacheltje was supergoed ingepakt en werd snel bezorgd.
    Er stond op de doos:"Chauffeur wilt u dit pakket svp met liefde behandelen".
    En dat heeft hij gedaan😘
    Superblij met het kacheltje.
    Laat de winter maar komen☺

Bedankt Carola!

• Sven Rensen
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Mooi en goed product, snel geleverd.

Bedankt Sven!

• Angel Liek
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Mooi kacheltje, snelle bezorging, goed ingepakt!

Bedankt Angel Liek!

• Vincent van Gemen
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Tip: vraag een beoordeling NADAT de klant een bestelling heeft ontvangen, niet VOORDAT er iets is aangekomen.
    Maar natuurlijk pas ik de beoordeling gelijk aan als de aankoop er is

Antwoord van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Bedankt voor uw tip! Ik zal eens naar de instellingen kijkenn want in principe hoort de mail 3 dagen na aankomst gestuurd te worden.

• Leonoor en Marthe
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Mooie vorm, goed ingepakt, maar een gele kleur bijvoorbeeld zou het wel een heel andere mooiere sfeer geven.

Beste Leonoor en Marthe,
    Bedankt voor de review. Wanneer ik bloempotten in allerlei kleuren zie, horen jullie zeker van mij!

• Groothof Nynke
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Handig formaat, decoratief en solide

Bedankt Nynke!

• M van den Berg
    Geverifieerde klant van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Te goed verpakt, veel papier en plastic, maar hele mooie tafelkachel

Antwoord van Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Bedankt voor uw reactie! De eerste zendingen kwamen niet allemaal heelhuids aan, door de kwetsbaarheid van het product en de ruwheid van de pakketbezorgers.
    Hierdoor was ik genoodzaakt beter te gaan verpakken. Bijna alle materialen die ik gebruik komen bij bedrijven vandaan hier in de buurt. Zij gooien het weg en ik hergebruik het.

• Margo van Aken

Snelle levering! Super leuk product

Bedankt Margo!

• Karin Falke
    Review voor Bloempotkacheltje.nl Made by CreJo

Zeer goede service en heel vriendelijk! Top bedrijf!

Bedankt Karen!

• Dagwin Decru