Bionera NL
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 22-07-2024 stopgezet
-
Anneke
Ik wil weer de dagcrème Moss bestellen, ik had 100 ml voor 69,90. Helaas zie ik nu 50 ml voor dezelfde prijs. Erg jammer maar ook erg dat dit mogelijk is zo een grote prijs verhoging
Antwoord van Bionera NLHi Anneke!
Wij begrijpen uw frustratie voor de inhoud verandering van de MossElixir™ gezichtscrème m.b.t. de prijs. Het is niet onze bedoeling om u hierover zorgen te geven. Wij bedanken u echter voor de genomen tijd en moeite om uw feedback te geven. Dit helpt ons altijd om onze producten en service te verbeteren.
Veel is veranderd in de formule, verpakking, uiterlijk en het effect van onze gezichtscrème. Hierover vertellen wij u graag meer. U kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. Wij verklaren het graag voor u om uw eventuele zorgen hierover weg te nemen. Indien u verdere vragen of onze assistentie nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar!
Wij hopen u wellicht een positieve ervaring te kunnen aanbieden in de toekomst. U bent altijd welkom in onze webshop met inmiddels vele nieuwe producten: https://bionera.nl
Warme groet! -
M.Klomp
Schandalig de helft van de inhoud en dezelfde prijs.
Nooit meer Bionera
Ik stuur het terug ebn wil mijn geld terug.Antwoord van Bionera NLHi!
Wij danken u zeer dat u de tijd heeft genomen om uw waardevolle ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring betreft de vernieuwde versie van de MossElixir™ gezichtscrème niet positief is verlopen. U kunt altijd gebruik maken van onze 60 dagen geld terug garantie indien u niet tevreden bent. Wij helpen u hierin graag verder: u kunt ons dagelijks bereiken via info@bionera.nl.
Wij danken u nogmaals voor uw eerlijke feedback. Wij kijken uit naar uw contact met onze klantenservice, zodat wij u hierin zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
Warme groet! -
Sandra
Zelfde prijs als voorheen maar voor de helft van de inhoud, dus de inhoud is van 100ml naar 50ml gegaan. Uitleg per mail is totale onzin. Ik heb gewerkt in deze industrie. Jammer dit!
Antwoord van Bionera op mijn vraag waarom de prijs is verdubbeld:
"De prijsstijging wordt veroorzaakt door verschillende factoren.
We hebben ongeveer twee jaar gewerkt aan de nieuwe versie van onze Moss Cream, en dit was een project dat al onze afdelingen heeft betrokken:
van het ontwerp van de verpakking tot de experts voor de formulering, tot de klantenservice die feedback verzamelt van onze gemeenschap om het product elke dag te verbeteren.
De formulering van het product zelf is veranderd, en de hogere concentratie van moss-extract verhoogt de waarde ervan, en dus ook de productiekosten.
Bovendien zijn we erin geslaagd om de introductieprijs van €69,90 gedurende de afgelopen twee jaar gelijk te houden, maar de stijging van de kosten van individuele ingrediënten heeft ons gedwongen de prijs van het eindproduct te verhogen.
Nu heeft u een nog effectiever product dat ook geschikt is voor de meest gevoelige huid.
Een nieuwe naam, om onze gezichtscrème met mos-extract beter te vertegenwoordigen;
Nog effectievere ingrediënten, met een hogere concentratie mos-extract voor snellere resultaten;
Glasverpakking, veel duurzamer dan plastic;
De tevredenheidsgarantie is verlengd tot 60 dagen, zodat u het product rustig en zonder risico kunt uitproberen.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u gerust mailen."
Antwoord van Bionera NLHi Sandra!
Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te melden. Het spijt ons dat onze communicatie betreft de vernieuwde versie van de MossElixir™ gezichtscrème niet uw zorgen heeft kunnen wegnemen.
De prijsstijging wordt inderdaad veroorzaakt door verschillende factoren. Wij hebben goed geluisterd naar de feedback die wij hebben ontvangen voor de vorige versie van de MossElixir™ gezichtscrème, waardoor wij niet konden ontkomen aan een verbetering van de formule die nu ook geschikt is voor de gevoelige huid. Een hogere concentratie van de formule, glazen verpakking in plaats van plastic, een nieuwe look en daarbij dus hogere productiekosten hebben er voor gezorgd dat de prijs verhoogd is per milliliter van de crème. Maar in het geheel een betere werking biedt, langere houdbaarheid en bescherming door het glazen potje en fijner aanvoelt voor dezelfde prijs. Daarbij kunt u na aanschaf van al onze producten altijd gebruik maken van de verlengde 60 dagen geld terug garantie. Wij helpen u hierbij altijd graag verder!
Uw feedback is voor ons van grote waarde en helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren. Mocht u verdere vragen hebben of als wij u nog ergens anders mee kunnen helpen, neem dan contact met ons op via info@bionera.nl. We staan altijd voor u klaar.
Warme groet! -
Bionera
Mijn huid is eerder slechter dan beter geworden na gebruik van deze crème. Ik zou het zeker niet aanraden. Je kunt het geld beter besparen. Ik voel me misleid.
Antwoord van Bionera NLHi!
Het spijt ons te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft gezien na het gebruik van onze gezichtscrème. Wij begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral als u hoge verwachtingen had van ons product. Wij waarderen uw genomen tijd en feedback hierin enorm.
Wij horen graag meer betreft uw ervaring, u kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. - Wij staan altijd voor u klaar!
Warme groet -
Wally
Een top service. Bij ieder mailtje direct antwoord.
Ik kreeg zelfs een compliment van een vriendin dat mijn huid er beter uitzag.
Thuis natuurlijk meteen voor de spiegel kijken, ik was benieuwd hoe mijn huid eruit zag.
En werkelijk ik stond verbaasd. De rode vlekken waren veel en veel minder. Echt een stuk rustiger en de droogheid en vage lijntjes waren stukken minder.
U kunt zich voorstellen dat ik me verheug op morgen als het zich zo verder voortzet. Ik heb de crème net 1 keer gebruikt. Wonderlijk.
Ik ben straks als dat zich zo voortzet een wandelende reclame van Bionera crème.
Echt nog nooit zo'n goede crème gehad... ik ben zo benieuwd hoe mijn huid er na een maand of zo uitziet.
Ik hou u op de hoogte. .... en nee mensen die dit lezen ik heb geen aandelen in het bedrijf 🙂
Bij twijfel.... Echt, twijfel niet en bestel u zult verrast zijn, net als ik.
WallyAntwoord van Bionera NLHi Wally!
Wat fijn om te horen dat de MossElixir™ gezichtscrème u goed bevalt en dat de droogheid en lijntjes minder zijn. Bedankt voor de lovende woorden, dit waarderen wij enorm!
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop en bedankt voor uw fijne feedback!
Warme groet -
Waardeloos middel
"Klantenservice" van niks, het zou ze goed doen wat behulpzamer te worden. O ja, en de crème is waardeloos.
Antwoord van Bionera NLHi!
Bedankt voor de genomen tijd om uw mening en ervaring te delen. Het spijt ons te dat u niet tevreden bent met onze klantenservice en de MossElixir™ gezichtscrème.
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en nemen uw mening ten harte. Wij helpen u graag verder in het vinden van een oplossing voor uw ervaring. Indien gewenst, kunt u ons elke dag van de week bereiken via info@bionera.nl - Wij staan altijd voor u klaar om te kijken hoe wij dit voor u kunnen verbeteren.
Warme groet! -
Karen
Dames als wij nu eens onze rimpels aanvaarden en STOPPEN met al die crème's te kopen. Er is geen enkele crème die werkt. Is gewoon boerenbedrog.
Antwoord van Bionera NLHi Karen!
Bedankt voor uw mening en de tijd daarvoor genomen om het te delen. Wij hopen dat wij uw ervaring wellicht kunnen veranderen in het positieve, daarbij helpen wij u graag verder. U kunt ons altijd bereiken voor enige vragen of hulp via info@bionera.nl.
Warme groet! -
Barbara Knödelberg
Positief verrast. Ik werd Bionera aanbevolen door een vriend en ik moet zeggen dat ik heel blij ben!
Antwoord van Bionera NLHi Barbara!
Heel fijn om te horen dat onze MossElixir™ gezichtscrème u bevalt! Wij danken u voor de vriendelijke woorden. Dit waarderen wij enorm. Wij hopen u snel terug te zien in onze webshop!
Bedankt voor uw fijne feedback
Warme groet! -
Ria
Geweldige service, het bestelde product voldeed niet aan de verwachtingen, na melding daarvan volgde een zeer snelle en klantvriendelijke afhandeling. Alle lof hiervoor.
Antwoord van Bionera NLHi Ria!
Bedankt voor uw lovende woorden en waardevolle feedback. Wij waarderen dit enorm!
Wij hopen wellicht in de toekomst producten te kunnen aanbieden die beter bij uw huid behoefte aansluiten, wij staan altijd open voor verbeteringen. In de tussentijd wensen wij u een stralende huid toe!
Warme groet -
Anja de kuijper
Ik gebruik het 5 maanden ik lees dat sommige mensen schrijven binnen 1 week resultaat dat kan niet
Na 5 maanden weinig resultaat maar blijf eigenwijs dat ik ben proberen wie weetAntwoord van Bionera NLHi Anja!
Bedankt voor uw feedback! Wij hopen dat u inmiddels de gewenste resultaten heeft gezien door het blijvende gebruik van onze MossElixir™ gezichtscrème en dat wij u snel weer mogen verwelkomen in onze webshop!
Warme groet -
Barbara Winters
Ik zag de crème in mijn lokale drogisterij al voorbij komen. Ik bestelde het online en ik kan over de 3 weken dat ik het tot nu toe gebruik alleen maar positieve dingen melden. Dit product is het enige dat ik gebruik, dus ik kan dat - vind ik - heel goed beoordelen.Antwoord van Bionera NLHi Barbara!
Excuses voor onze verlate reactie. Het is fijn om te horen dat onze MossElixir™ gezichtscrème u goed bevalt. Bedankt voor de lovende woorden, dit waarderen wij enorm!
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop en bedankt voor uw fijne feedback!
Warme groet -
Saskia
Ongelofelijke afzetterij. Nog maar 50ml in een potje ipv 100ml maar wel voor hetzelfde geld. Ik voel me besodemieterd, laatste keer dat ik het gekocht heb.
Antwoord van Bionera NLHi Saksia!
Onze excuses voor de verlate reactie! Wij begrijpen uw frustratie voor de inhoud verandering van de MossElixir™ gezichtscrème m.b.t. de prijs. Het is niet onze bedoeling om u hierover zorgen te geven. Wij bedanken u echter voor de genomen tijd en moeite om uw feedback te geven. Dit helpt ons altijd om onze producten en service te verbeteren.
Veel is veranderd in de formule, verpakking, uiterlijk en het effect van onze gezichtscrème. Hierover vertellen wij u graag meer. U kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. Wij verklaren het graag voor u om uw eventuele zorgen hierover weg te nemen. Indien u verdere vragen of onze assistentie nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar!
Wij hopen u wellicht een positieve ervaring te kunnen aanbieden in de toekomst. U bent altijd welkom in onze webshop met inmiddels vele nieuwe producten: https://bionera.nl
Warme groet! -
Anoniem
Belooft veel, doet weinig.
Antwoord van Bionera NLHi!
Excuses voor onze verlate reactie! Het spijt me te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft gezien na het gebruik van onze gezichtscrème. Heel begrijpelijk dat dit frustrerend dat kan zijn, vooral als u hoge verwachtingen had van ons product. Wij horen graag meer hierover, u kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl.
Wij waarderen uw genomen tijd en feedback hierin enorm. Deze zal een belangrijke rol spelen in het verbeteren van onze producten. Indien u wij in de toekomst nog ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op - We staan altijd voor u klaar!
Wij hopen dat u inmiddels de passende huidverzorging heeft kunnen vinden en dank u nogmaals voor uw eerlijke feedback.
Warme groet! -
Sonja
Verdubbeling in prijs van € 69,90 voor 100 ml naar € 69,90 voor 50 ml. Dit kan echt niet. Koop hem niet meer.
Antwoord van Bionera NLHi Sonja!
Onze excuses voor de verlate reactie! Wij begrijpen uw frustratie voor de inhoud verandering van de MossElixir™ gezichtscrème m.b.t. de prijs. Wij bedanken u voor de genomen tijd en moeite om uw feedback te geven. Dit helpt ons altijd om onze producten en service te verbeteren.
Veel is veranderd in de formule, verpakking, uiterlijk en het effect van onze gezichtscrème. Hierover vertellen wij u graag meer. U kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. Wij verklaren het graag voor u om uw eventuele zorgen hierover weg te nemen.
Indien u verdere vragen of onze assistentie nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar!
Wij hopen u wellicht een positieve ervaring te kunnen aanbieden in de toekomst. U bent altijd welkom in onze webshop met inmiddels vele nieuwe producten: https://bionera.nl
Warme groet! -
Anne de Jong
Persoonlijk gebruik ik deze crème al maanden elke dag.
Eén van de geleverde crèmes is tijdens het leveringsproces vernietigd. Maar Bionera betaalde alles binnen 3 uur na mijn klacht terug. Wat een service.
Sterk aanbevolen!Antwoord van Bionera NLHi Anne!
Excuses voor onze verlate reactie. Bedankt voor de zeer vriendelijke woorden! Wij zijn heel blij dat u tevreden bent met onze MossElixir™ gezichtscrème.
Indien wij u in de toekomst nog van dienst mogen zijn, staan wij altijd opnieuw voor u klaar. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop: https://bionera.nl
Warme groet! -
Mona van der Vaart
mijn favoriete crème!
levering was er binnen 2 dagen.Antwoord van Bionera NLHi Mona!
Excuses voor onze verlate reactie. Het is super om te horen dat onze MossElixir™ gezichtscrème uw favoriet is. Wij danken u voor de vriendelijke woorden en uw enthousiasme over onze producten! Dit waarderen wij enorm.
We zijn blij dat onze gezichtscrème u bevalt en we hopen u snel terug te zien in onze webshop!
Indien wij u in de toekomst nog van dienst mogen zijn, staan wij altijd opnieuw voor u klaar. En bedankt voor uw fijne feedback!
Warme groet -
Mimi
Ik net pot mossencreme binnen. Voor hetzelfde geld, maar liefst 69,95 (!!!) nu 50 ml in pot ipv 100. Laatste keer dat ik dit doe. Botox goedkoper.
Antwoord van Bionera NLHi Mimi!
Onze excuses voor de verlate reactie! Wij begrijpen uw frustratie voor de inhoud verandering van de MossElixir™ gezichtscrème m.b.t. de prijs. Wij bedanken u voor de genomen tijd en moeite om uw feedback te geven. Dit helpt ons altijd om onze producten en service te verbeteren.
Veel is veranderd in de formule, verpakking, uiterlijk en het effect van onze gezichtscrème. Hierover vertellen wij u graag meer. U kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. Wij verklaren het graag voor u om uw eventuele zorgen hierover weg te nemen.
Indien u verdere vragen of onze assistentie nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar!
Wij hopen u wellicht een positieve ervaring te kunnen aanbieden in de toekomst. U bent altijd welkom in onze webshop met inmiddels vele nieuwe producten: https://bionera.nl
Warme groet! -
Zon
Helpt echt niet. Helemaal geen resultaat
Antwoord van Bionera NLHi Zon!
Excuses voor onze verlate reactie! Het spijt me te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft gezien na het gebruik van onze gezichtscrème, zelfs na het gebruik ervan gedurende een bepaalde tijd. Wij begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn, vooral als u hoge verwachtingen had van ons product.
Wij waarderen u feedback hierin enorm. Deze zal een belangrijke rol spelen in het verbeteren van onze producten.
Indien u in de toekomst nog verdere vragen heeft of als wij u nog ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via info@bionera.nl. - We staan altijd voor u klaar!
Wij hopen dat u inmiddels de passende huidverzorging heeft kunnen vinden en dank u nogmaals voor uw eerlijke feedback.
Warme groet! -
Skyler
Eerdt 100ml voor 69.96. Nu 50 ml voor 69.96.
Antwoord van Bionera NLHi Skyler!
Onze excuses voor de verlate reactie! Wij begrijpen uw frustratie voor de inhoud verandering van de MossElixir™ gezichtscrème m.b.t. de prijs. Wij bedanken u voor de genomen tijd en moeite om uw feedback te geven. Dit helpt ons altijd om onze producten en service te verbeteren.
Veel is veranderd in de formule, verpakking, uiterlijk en het effect van onze gezichtscrème. Hierover vertellen wij u graag meer. U kunt ons altijd bereiken via info@bionera.nl. Wij verklaren het graag voor u om uw eventuele zorgen hierover weg te nemen.
Indien u verdere vragen of onze assistentie nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar!
Wij hopen u wellicht een positieve ervaring te kunnen aanbieden in de toekomst. U bent altijd welkom in onze webshop met inmiddels vele nieuwe producten: https://bionera.nl
Warme groet! -
PJ
Bionera doet aan consumenten bedrog. De "oude 100 ml. versie" van deze overigens heerlijke crème kostte € 69,95 en was voldoende voor 3 maanden.
Ik heb nu ook de verbeterde vernieuwde versie gekocht voor dezelfde prijs van € 69,95 en hier blijkt ineens maar 50 ml. in te zitten! Je ontvangt dus voor hetzelfde geld 50 ml ipv 100 ml wat een prijsstijging is van 100%! Bionera onderbouwd dit met het argument dat het een vernieuwd en verbeterd product is. Een prijsstijging is dan inderdaad verklaarbaar, maar een prijsstijging van 100% gaat er bij mij niet in. Naar mijn mening is dit consumentenbedrog van de bovenste plank.Antwoord van Bionera NLHi PJ!
Excuses voor onze verlate reactie! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te melden. Het spijt ons dat onze communicatie betreft de vernieuwde versie van de MossElixir™ gezichtscrème niet uw zorgen heeft kunnen wegnemen.
De prijsstijging wordt inderdaad veroorzaakt door verschillende factoren. Wij hebben goed geluisterd naar de feedback die wij hebben ontvangen voor de vorige versie van de MossElixir™ gezichtscrème, waardoor wij niet konden ontkomen aan een verbetering van de formule die nu ook geschikt is voor de gevoelige huid. Een hogere concentratie van de formule, glazen verpakking in plaats van plastic, een nieuwe look en daarbij dus hogere productiekosten hebben er voor gezorgd dat de prijs verhoogd is per milliliter van de crème. Maar in het geheel een betere werking biedt, langere houdbaarheid en bescherming door het glazen potje en fijner aanvoelt voor dezelfde prijs. Daarbij kunt u na aanschaf van al onze producten altijd gebruik maken van de verlengde 60 dagen geld terug garantie. Wij helpen u hierbij altijd graag verder!
Uw feedback is voor ons van grote waarde en helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren. Mocht u verdere vragen hebben of als wij u nog ergens anders mee kunnen helpen, neem dan contact met ons op via info@bionera.nl. We staan altijd voor u klaar.
Onze excuses voor het ongemak en dank u nogmaals voor uw eerlijke feedback.
Warme groet!