Bino Stickers
-
Janke
Tel. Vriendelijk en spontaan antwoord gekregen, nadat ik een paar vragen had. Komen hun beloftes na.
Antwoord van Bino StickersDank voor de reactie. Heel veel plezier met uw raamfolie.
-
Ivon
Correcte levering. Een aanrader.
Antwoord van Bino StickersDank voor uw beoordeling. Heel veel plezier met de muursticker.
-
Hoe beoordeel je Bino Stickers?
-
Johannes
Top service! Stickers besteld en zelf ruim binnen de tijd bezorgd!
Antwoord van Bino StickersDank voor uw positieve reactie.
-
Linda Crown
Goede kwaliteit, goede prijs/kwaliteit.
-
Sonja
Goede service en snelle levering!
-
J. van der Heide
Erg goede service. Op tijd op dag 1 besteld, de volgende dag had ik de sticker binnen. Door de uitstekende plakinstructie was het een fluitje van een cent om de sticker op mijn winkelruit te plakken.
-
Rosanne Jagersma
Mooie producten en een snelle levering. Ik had een vraag over het plakken van de muursticker. Ze hebben mij prima geholpen. De sticker zit nu goed op de muur.
Antwoord van Bino StickersDank voor je reactie. Wij zijn blij dat de sticker naar wens is.
-
A J Martin
door een goed produkt toe te sturen en je niet afhandig te maken door de klant de schuld te geven over een niet goed geleverde 5. Op de foto is duidelijk te zien dat niks op het vel is achtergebleven
Antwoord van Bino StickersVoor wat betreft het onderdeel "Bestelproces" heeft de klant op 17-10-19 een bestelling geplaatst. Hij heeft daarvan direct een orderbevestiging via de mail ontvangen. De volgende dag op 18-10-19 is zijn bestelling naar hem verzonden. Ook hiervan heeft hij een mail ontvangen. Op 19-10-19 heeft de klant zijn order ontvangen. In onze ogen is er qua tijdsverloop van de order adequaat geleverd. Om dit proces met 1 ster te waarderen vinden wij onterecht.
Voor wat betreft het onderdeel "Assortiment" heeft de klant op geen enkele wijze op- of aanmerkingen richting ons geventileerd. Omdat er honderden producten in onze webwinkel staan delen wij de waardering van 1 ster niet.
Voor wat betreft het onderdeel "Klantenservice" sturen wij altijd een duidelijke plakinstructie mee en hebben wij nog dezelfde dag op de mailklacht van de klant gereageerd. Dat de klant niet tevreden is over het antwoord is aan de klant.
Voor wat betreft het onderdeel "Prijs/Kwaliteit” verhouding heeft de klant op geen enkele wijze op- of aanmerkingen richting ons geventileerd. Wij gebruiken folie van een hoge kwaliteit en worden hoogst zelden met een klacht van een klant geconfronteerd. En nee, wij zijn niet de goedkoopste sticker aanbieder.
De door de klant gestuurde foto laat bij ons twijfel bestaan. In de eerste plaats is de folie al gedeeltelijk op het raam aangebracht. Waarom heeft de klant niet vooraf geconstateerd dat het cijfer 5 niet goed zou zijn uitgesneden en ons daarover toen niet direct benaderd? Daarnaast is het zeer onwaarschijnlijk dat het cijfer niet of niet goed is uitgesneden. Het gaat hier bij ons om een al jaren gehanteerd proces waarbij het op dit gebied niet fout gaat. Verder kunnen klanten ook fouten maken in het niet zorgvuldig en het te snel willen aanbrengen van folie. Hierdoor kan er beschadiging optreden. -
Weineke Dragstreven
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en snelheid waarmee onze stickers bij ons binnenkwam.
Antwoord van Bino StickersDank voor uw reactie. Veel plezier met de stickers.