Betson Bedrijfskleding & Activewear
-
Monique Kl Gunnewiek
Heb 6 x LEM 4601 besteld, Krijg de verpakking van LEM maar daarin zitten niet de originele polo's.
Heb namelijk ook 2 x de XL besteld LEM 3500 met wel het juiste Logo in het shirt.
Bij het passen van de shirts is de mouw en shirt XL wijder dan de XXL. De stiksel verschild
Meneer een bericht gestuurd met deze info en foto's ter ondersteuning.
meneer zegt keihard dat ik het product heb gewassen of gedragen.
Als mede ondernemer ga ik niet alles wat ik koop passen. Ik haal het uit de verpakking, bedruk het en het gaat terug de verpakking in. Niet meer of minder.
Had ook moeten opletten uiteraard!
Maar 6 stuk totaal 120 euro is geen kattenpis zult u begrijpen! dat is voor mijn een groot verliespost, mijn Klacht is slechte service en niet de juiste producten leveren.Antwoord van Betson Bedrijfskleding & ActivewearGoedendag Monique,
Uit uw klacht bleek niet dat het het om 2 verschillende producten ging.
U deed ons veronderstellen dat het om dezelfde artikelen ging maar dat is dus niet zo.
De poloshirts LEM3500 en LEM4601 zijn totaal verschillende modellen.
Deze verschillen staan ook duidelijk bij de product omschrijving vermeld op onze website.
U klacht dat de polo LEM4601 ongeveer 7cm langer is dan model LEM3500 komt doordat deze polo een extra lange lengte heeft dat staat ook duidelijk bij het product vermeld. Ook de breedtematen zijn anders.
Eenmaal bedrukte artikelen kunnen wij niet retour nemen. Dit staat in onze leveringsvoorwaarden.
Omdat wij begrijpen dat u zich vergist heeft en de verkeerde polo's heeft besteld hebben wij u per mail een voorstel gedaan om toch tot een oplossing te komen.
-
Erwin Hansen
Deze zaak begrijpt wat goede goede service inhoudt.
Na een klacht over mijn Snickers werkbroek ben ik zeer goed geholpen.
Ik zal dan ook mijn volgende bestelling wederom hier plaatsen.
een absolute aanrader. -
Hoe beoordeel je Betson Bedrijfskleding & Activewear?
-
Hans
Snelle verzending na het weekend. Heb telefonisch contact gezocht en werd keurig en snel te woord gestaan. De enige die vertraagd levert is postNL maar dat weet je van te voren en hier kan Ben niets aan doen natuurlijk.
-
Henny
Ze geven op hun web formulier en email niet thuis. Ik krijg na betaling geen enkele reactie meer over levertijd etc. Volgens mij worden de orders rechtstreeks naar China doorgezet. Ik begin mij getilt te voelen
Antwoord van Betson Bedrijfskleding & ActivewearJammer dat u veronderstelt dat wij orders naar China doorzetten.
Dat is niet onze werkwijze.
Het spijt ons echter dat wij u niet meteen op de hoogte hebben gesteld dat het door u bestelde poloshirt niet meer voorradig was. Door de Corona perikelen kunnen wij ook geen datum van nieuwe binnenkomst garanderen en daarom hebben wij het bedrag inmiddels teruggestort op uw bankrekening. -
Maurice
Moest lang wachten op mijn bestelling. Zelfs nadat ik een track en trace code kreeg