BestFix Tackershop
-
Bjorn DORMAELS
Vlotte service!
-
P.L.C.T. Meijer
Snelle levering, goede kwaliteit voor een mooie prijs, al jaren klant en tientallen keren iets besteld zonder problemen. Zeer goede directe klantenservice door attent personeel.
-
Hoe beoordeel je BestFix Tackershop?
-
Romy
'Super goede service en handige tips meegekregen. Ik kom hier zeker terug!
-
Anthony GAUTHIER
Good materialAntwoord van BestFix TackershopThanks for the positive review and we wish you great convenience of your pneumatic tacker and staples.
Warm greetings of the BestFix team -
Melanie
Dinsdag half 12 een nietmachine en nietjes besteld. Maar nog geen mail gehad van bevestiging of verzending.. gister al gemaild en vandaag gebeld maar geen gehoor… er stond voor 12 uur besteld dan diezelfde dag nog op de post… hoop snel wat te horen?
Antwoord van BestFix TackershopBeste Melanie,
Bedankt voor je feedback. Ik zie in de bestelgeschiedenis dat je bestelling inmiddels ontvangen moet zijn. Excuses voor de vertraging. Ik verwacht dat 1 van de producten net leegverkocht was, waardoor de bestelling wat vertraagd was.
We doen ons uiterste best om onze klanten op de hoogte te houden van de status van de bestelling. Maar dat is helaas bij jou dus niet goed gebeurd. Onze excuses hiervoor! We draaien deze week met vakantiebezetting, wat er waarschijnlijk er voor heeft gezorgd dat we net je telefoontje hebben gemist.
Wel hopen we dat je heel tevreden zal zijn met de tacker. Laat het vooral weten als we je nog ergens mee kunnen helpen. En nogmaals bedankt voor je feedback! We gaan onze best doen om deze zo goed mogelijk te verwerken.
Met vriendelijke groet,
Elyse
Team BestFix Tackershop 🛠 -
Dennis
Netjes, snel en duidelijk.
En even een telefoontje over de levering.
👍🏻Antwoord van BestFix TackershopBeste Dennis,
Dank voor de mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service 😊🙏
Groetjes,
Team BestFix Tackershop 🛠 -
Tim Willemen
Snel geleverd, alles prima!
-
Robert Bruinenberg
Problemen gehad met bestelling. Deze zijn erg goed opgelost. Een ruime voldoende voor de service. Helemaal tevreden.
Antwoord van BestFix TackershopBeste Robert,
Bedankt voor je feedback, we hebben deze genoteerd en zullen ons best doen om onze service te verbeteren.
Wij doen ons uiterste best om de bestellingen goed te verpakken, in jouw geval dus niet goed genoeg. Heb je wellicht nog een foto van hoe je de bestelling hebt ontvangen? Dan zullen we deze analyseren en kijken hoe we de volgende keer de zending kunnen verpakken, zodat schade voorkomen kan worden.
Dit mag verstuurd worden naar info@bestfix.nl.
Mocht je een bestelling van ons beschadigd ontvangen, dan is het altijd verstandig om dit direct ook bij de bezorger te melden of zelfs het pakket te weigeren. Daarnaast kun je dit natuurlijk ook altijd bij ons melden. Dan kijken we welke producten vervangen moeten worden.
Wij zijn het afgelopen jaar druk bezig geweest met het vernieuwen van de website en zijn hier nog steeds mee bezig. Op dit moment worden de facturen nog handmatig verzonden en daardoor kan het zijn dat je de factuur wat later ontvangt. Heb je een factuur snel nodig, geef het dan vooral aan. Dan versturen we deze direct naar je toe.
De verzendbevestigingen hoor je automatisch van onze verzendpartner DHL te ontvangen. Wellicht dat die in je spam terecht was gekomen?
In ieder geval nogmaals dank voor de feedback. We nemen dit mee en wensen je verder een fijne avond toe.
Met vriendelijke groet,
Team BestFix 🛠
-
Perfect
Very quick delivery.
Perfect!Antwoord van BestFix TackershopHartelijk dank voor de mooie review! Het wordt enorm gewaardeerd 😁
-
Meliorpak
Tackershop.nl is bij uitstek de beste partner op het gebied van proactief advies, kwaliteit en ondersteuning. Degelijk en betrouwbaar tegen een concurrerende prijs voor de tackers en de beste prijs/kwaliteit verhouding als het gaat om de krammen.
Antwoord van BestFix TackershopHartelijk dank voor je mooie review!
Groetjes,
Het BestFix Team