
Beddengoedwereld
-
Lia
Chapeau voor deze winkel. Mijn eerste bestelling werd niet compleet geleverd. In het mail contact werd duidelijk dat het artikel, wat niet geleverd was, voorlopig niet geleverd kon worden. Ik kon wachten of er een bij een andere webwinkel uitzoeken, hiervoor kreeg ik meteen de links. Ondanks het prijsverschil, € 10.00 duurder kreeg ik het door mij gekozen alternatief vandaag thuisbezorgd. Het prijsverschil heb ik niet bij hoeven betalen en daar gaat het niet eens om, ze hadden ook mijn aankoopbedrag terug kunnen storten. Beddengoedwereld bedankt voor jullie service.
-
Ellen
Diverse producten besteld met een levertijd van 2 werkdagen.
Na een week nog niets ontvangen.
Telefoonnummers zijn buiten gebruik.
Geen reactie op mail. -
Hoe beoordeel je Beddengoedwereld?
-
Mia van Ettinger
Bij Beddengoedwereld een dekbedovertrek gekocht via Bol.com voor mijn dochter. Bezorging verliep niet helemaal vlekkeloos, maar dat lag (mede) aan de bezorgdienst. Dekbed was erg mooi, totdat het begon te pillen na twee maanden. Dit heb ik uiteraard gemeld bij de verkoper. Na enig heen en weer ge-mail, kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Netjes afgehandeld! Ondanks enige probleempjes dus echt 5 sterren.
-
rani
2 weken terug wat gekocht maar naast een bevestigen en het geld dat van de rekening is verder helemaal niks ontvangen en ze zijn niet te bereiken.
Bellen, emailen, facebook. Nergens krijg je gehoor. -
Karel
Beddengoedwereld.nl weigert retouren en terugbetaling
Het bij Beddengoedwereld.nl bestelde hoeslaken hebben we vrijwel direct na ontvangst netjes ingepakt weer retour teruggestuurd. Behalve een ontvangstbevestiging hebben we niets van Beddengoedwereld gehoord, totdat bijna twee weken later, zonder voorafgaand bericht van Beddengoedwereld, een pakket werd bezorgd, waarin het laken zat. In de begeleidende (standaard)brief stelt Beddengoedwereld dat de retour niet voldoet aan hun eigen voorwaarden en daarom weer naar de klant is gezonden. Het komt er op neer dat Beddengoedwereld meent dat een laken niet uitgepakt mag worden om te beoordelen of het past. Deze zelfbedachte regel is door dit dozenschuivende bedrijf zelf bedacht en is in strijd met de wettelijke regels. Uit artikel 6:230s van het Burgerlijk Wetboek blijkt duidelijk dat bij internetaankopen (koop op afstand) een artikel uit de verpakking mag worden gehaald om het te kunnen beoordelen. Zo is het ook te lezen in alle toelichtingen op deze bepaling.
Beddengoedwereld was telefonisch geheel onbereikbaar en in een mailwisseling hierover stellen ze zich - ten onrechte - op het standpunt dat het laken niet uit de verpakking mocht worden gehaald.
Het lijkt mij onverstandig om bij dit bedrijf iets te bestellen. Weest gewaarschuwd. -
Hendrik56
Super
Antwoord van BeddengoedwereldBedankt! We zien u graag terug