Banders.. net even anders

Banders.. net even anders

Banden & wielen webshop voor Skelter, Zitmaaier, kruiwagen, steekwagen, bolderkar en nog veel meer.
9,4

• Pe
    Review voor Banders.. net even anders

Duidelijke site met goede info

• Goudenaar
    Review voor Banders.. net even anders

Mooie service en heerlijke band shop.
    Ik bestelde een paar banden voor mijn steekwagen. Die was ontvangen binnen twee dagen. Een binnenband bleek te lekken, ik belde en was vervangen en meteen ook binnen twee dagen thuis ontvangen.

• Hoe beoordeel je Banders.. net even anders?

• Henk

Super snel geleverd,Top!!!

• WB
    Review voor Banders.. net even anders

Prima webshop, snelle levering. Helaas moet ik het product retourneren dus ben benieuwd hoe die afhandeling gaat zijn. Dit is overigens een eigen fout geweest.

Antwoord van Banders.. net even anders

Dankjewel voor de review! Als je retour hier binnen is gekomen, heb je meteen je geld terug ontvangen . Laat maar weten als we nog iets voor je kunnen doen.

• Aurora
    Review voor Banders.. net even anders

M’n tweeling neefjes zijn blij met de blauwe kinderkruiwagens die ze kado kregen van tante Rora zoals ze mijn noemen! 💖 Fijn dat ik ze zo snel kon afhalen! Echt geweldige service!

Antwoord van Banders.. net even anders

Wat leuk om te leen dat ze er blij mee zijn, schattig! Dankjewel voor de review! Heel leuk!

• Sandra Diva
    Review voor Banders.. net even anders

Ik heb pas geleden een kruiwagenwiel besteld bij Banders. Het was verrassend snel in huis. En ik vond het zo prettig dat de mails en track and trace up do date waren. Zo wist ik precies wanneer het geleverd werd. Al met al ben ik zeer tevreden

Antwoord van Banders.. net even anders

Wat fijn dat je zo tevreden bent. Leuk om te lezen! Dankjewel voor de review!