BabySales

BabySales

Bij BabySales vind je alle producten die je nodig hebt voor je baby, van babyverzorging tot babykleding. Baby's eerste glimlach begint bij BabySales🩵
6,9

• Dropshippers
    Review voor BabySales

Na het bestellen van het pakket zag ik dat babysale.nl helemaal geen .nl is, maar het meeste uit China komt.
    In China besteld en dan wachten tot het in Nederland aankomt.
    Nou, ik kan het ook bij oom Ali of Temu bestellen en het zal ook goedkoper zijn... dus het is niet eerlijk om te concluderen!!
    Het is niet duidelijk!!!
    Alleen oplichters!
    aangekondigd worden
    Groet
    jacpueline
    Laurijssen

• Wsm Matthee

prima

• Hoe beoordeel je BabySales?

• Marjo
    Review voor BabySales

Goede service en prima opgelost.

• Hana Abraham

Mooie

• Dan
    Geverifieerde klant van BabySales

the quality is not as good as it seems

Hi Dan,
    Thank you for the feedback! First and foremost it is very unfortunate to hear that you are not satisfied with the quality.
    We would like to invite you to send a more detailed explanation/photos to our customer service desk (email is klantenservice@baby-sales.nl) so that we can take your feedback and improve our products as we are continuously improving our quality.

• Tiny F
    Geverifieerde klant van BabySales

Dat de verkoper aangaf niet te kunnen beloven dat het babypakje een dag later bezorgd zou worden was een understatement. Het moest geloof ik uit China komen! Vermeld dat ajb eerlijk. Dat had ik niet gewild. Pakje is leuk, maar het kwam óók te laat voor mijn kraambezoek.

Beste Tiny,
    Vervelend om te horen dat uw bestelling later aankwam dan gewenst! Wij proberen op onze verzendpagina dan ook duidelijk te vermelden wat onze gemiddelde levertijden zijn en proberen deze zo goed als mogelijk te hanteren. Hierom doen wij ook geen beloftes over een nóg snellere levering aan onze klanten omdat wij dit niet kunnen verzekeren. Wij zien dan ook dat het boxpakje binnen de vermeldde levertijd door u ontvangen is.
    Wij willen bij deze onze excuses aanbieden en hopen dat u bij een eventueel volgend bezoek een positievere ervaring zal hebben!

• Super goeie webshop!!
    Review voor BabySales

Mijn bestelling was zo goed op tijd binnen gekomen ik vroeg om een versnelde bezorging en zo gedaan! Echt super fijn

Antwoord van BabySales

Dankjewel voor de positieve review, wij waarderen dat enorm!

• Dian
    Review voor BabySales

Het duurde een poos voordat het zonnehoedje in huis was, maar dit was buiten de schuld van babysales om. Zij hebben dit fantastisch opgelost. Contact is snel en meedenkend!

Antwoord van BabySales

Wat fijn dat de oplossing die wij geboden hebben goed is bevallen. Dankjewel voor de fijne review!

• Lexmy Smit-Voll

Super producten en service 👍😃

Antwoord van BabySales

Dankjewel voor deze leuke review!