Autoradioplaza
Ben je opzoek naar een autoradio of een complete navigatiesysteem? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij hebben een ruim aanbod aan pasklare autoradio's.
8,5
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

Taal

• A. Bertram
    Review voor Autoradioplaza

Er staan hier ook wel positieve reviews staan maar mijn ervaring is toch wat anders en meer negatief.
    Op 15-09-2024 heb ik de AVN-R810 besteld voor mijn Skoda Roomster automaat van bouwjaar 2011, deze radio werd op 17-09-2024 afgeleverd dus tot zover was het prima.

Na het installeren in de Skoda bleek dat de originele parkeersensoren niet werkten.
    Ik heb toen de klantenservice een bericht gestuurd op 17-09-2024 en kreeg bericht terug met de eventuele oplossingen.
    Deze oplossingen hebben echter niet geholpen en heb toen weer een bericht terug gestuurd dat het nog steeds niet werkte.
    Op 19-09-2024 kreeg ik het volgende bericht:

"Bedankt voor je e-mail.
    Ik zag dat je nog geen antwoord hebt ontvangen en ik verontschuldig me oprecht voor de vertraging. We hebben te maken gehad met een groot aantal verzoeken, maar wees gerust: ik heb je verzoek geprioriteerd en we zorgen ervoor dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen"

Op 22-09-2024 heb ik weer een bericht gestuurd dat ik nog steeds geen antwoord had gekregen.
    Ook heb ik toen vermeld dat de radio ontvangst slecht was ondanks de bijgeleverde kunststof antenneversterker en dat er een tikkend geluid in de speakers te horen was wat van de motor afkomstig was, slechte ontstoring en ontvangst van de radio denk ik dan want bij de originele radio/navigatie had ik daar helemaal geen last van.
    Ik heb daarbij vermeld: Ik wacht uw reactie af, op 27-09-2024 kreeg ik pas weer bericht met een oplossing die ik zelf eerder al had gedaan.
    Ik heb daar weer op gereageerd en alle problemen nogmaals vermeld en kreeg toen het volgende bericht:

"Hallo,
    Bedankt voor uw e-mail.
    We hebben uw aanvraag ontvangen en ik heb deze doorgestuurd naar de technische afdeling. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie. Houd er rekening mee dat we momenteel een drukke periode doormaken en dat we daardoor niet altijd snel kunnen reageren.
    We doen echter ons best om zo snel mogelijk te reageren. :-)"

Dit schiet niet op zo, kan ik zeker weer 5 dagen wachten voor een antwoord, ben er helemaal klaar mee!

De benodigde kabels zouden er ook bij zitten maar een simpele verloopkabel van SMA naar Fakra-C voor de originele Skoda GPS antenne zit er dan niet bij, deze Skoda GPS-FM- antenne heb ik 4 maanden terug laten vervangen door de garage omdat er vocht in de oude zat en deze niet meer werkte dus zou ik liever de nieuwe Skoda GPS antenne gebruiken.
    Nu moest ik dan de bijgeleverde losse GPS antenne gebruiken.

Ik heb nu maar ergens anders een antenne versterker en een SMA naar Fakra-C verloopkabel gekocht.
    Deze nieuwe metalen antenne versterker werkt wel goed, geen radio storing meer, het systeem vind nu ook meer zenders.
    De originele Skoda GPS dakantenne werkt nu prima met de verloopkabel.

Ik heb de parkeersensoren gedeeltelijk werkend gekregen, deze zijn niet direct te zien op het scherm van de radio.
    Na het inschakelen van de achteruit zie je het pas als je dicht bij een obstakel komt.
    Dan wordt het wel weergegeven op het scherm, het lijkt mij toch dat als je de achteruit inschakelt deze gelijk te zien moet zijn op het scherm van de radio net als bij de originele radio maar dat is dus niet zo, echt jammer dit.

Android auto, Bluetooth en Wifi werkt wel prima en het systeem is ook wel redelijk snel.

Het is alleen te gek voor woorden dat je zelf allerlei handelingen moet uitvoeren om de boel werkend te krijgen. De originele radio/navigatie had dit niet.
    De klantenservice laat hier mijn inziens veel steken vallen en is gewoon zeer slecht.

Voor de toekomstige kopers, houd hier rekening mee en denk na voordat u hier een radio gaat kopen.

Antwoord van Autoradioplaza

Goedendag Andre,

Als je zelf geen technische kennis of geduld hebt, raden we aan om de installatie door een professional te laten uitvoeren. We waren juist bezig om je te helpen met het oplossen van het probleem, maar terwijl we daarmee bezig waren, heb je hier een uitgebreide klacht geplaatst.

De parkeersensoren horen 100% te werken. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat ze verkeerd zijn aangesloten of dat de instellingen niet correct staan. Zoals ik hierboven al aangaf, waren we bezig met je te ondersteunen, maar tot onze verrassing zien we dat je ons op meerdere platforms een negatieve beoordeling hebt gegeven.

Met vriendelijke groeten,
    Team Autoradioplaza

• Frank
    Review voor Autoradioplaza

Al een tijd ben ik op zoek naar een vervangend navigatiesysteem voor mijn Toyota. Na een lange zoektocht en het vergelijken van producten bij verschillende aanbieders, heb ik besloten mijn bestelling bij Autoradioplaza te plaatsen. Het plaatsen van de bestelling ging snel en eenvoudig online, en de levering was al de volgende dag via PostNL. Het product was netjes verpakt en voorzien van een QR-code op de doos, waarmee je de digitale handleiding kunt downloaden. Dankzij deze handleiding is het me grotendeels gelukt om het product zelf te installeren. Omdat ik nog een paar vragen had over de aansluitingen, heb ik via e-mail contact opgenomen met Autoradioplaza. Ik werd geholpen door Alwin. Samen hebben we via e-mail het product volledig geïnstalleerd. Het navigatiesysteem werkt perfect en biedt talloze functies. Ik raad Autoradioplaza dan ook zeker aan en wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft.

• Hoe beoordeel je Autoradioplaza?

• Martin
    Review voor Autoradioplaza

Ze hebben mensen in dienst om je aan het lijntje te houden, zodat de retourtermijn verstrijkt. Maar echt helpen doen ze je niet. Het komt er kort gezegd op neer dat ze elke keer beweren dat jij iets fout hebt gedaan en dat ze die klachten nog nooit eerder hebben gehoord...
    Volkomen lulkoek, want als je andere partijen spreekt regent het klachten! Het zijn dozenschuivers zonder verstand van zaken. Uiteindelijk is de enige keuze waarschijnlijk om de radio in de kliko te gooien en naar een professioneel bedrijf te gaan.
    Ik ben door schade en schande wijzer geworden, maar trap er niet in! Je bent zo een paarhonderd euro armer om erachter te komen dat goedkoop duurkoop is;-(

In reactie op de reactie van autoradioplaza:
    Allereerst heb ik nooit om korting gevraagd, ik wil gewoon een goed functionerende autoradio.
    Ik heb meerdere malen aangeboden om langs te komen, zodat het niet goed functioneren kan worden aangetoond. Maar dat kan en mag niet, want er is geen werkplaats (want dozenschuivers). In plaats daarvan wordt je naar een servicepartner verwezen in Dordrecht die echt helemaal nooit de telefoon opneemt en niet reageert.
    Dan zou je vervolgens naar Steenwijk - of all places - moeten rijden, alleen maar om aan te tonen dat je alles goed hebt aangesloten.
    (Voor de goede orde: Ik ben geluidstechnicus en een paar stekkertjes aansluiten is een fluitje van een cent zolang je geen verkeerde instructies krijgt.)
    Feit is dat er een autoradio is verkocht waarvan het niet mogelijk is om het uitgangsniveau naar de boosterversterker apart te regelen. Hierdoor gaat 80% van het volume naar de dashboardspeakers en krijgen de speakers in de deur en achter onvoldoende vermogen. Waarvan acte. En nee, daar is niets onwaars aan!

Antwoord van Autoradioplaza

Beste Martin,

Het is jammer om te lezen dat je een beoordeling hebt geschreven die niet overeenkomt met de werkelijkheid. We hebben je niet aan de lijn gehouden om de retourtermijn te laten verstrijken; dat is onjuist. Ik vind het spijtig dat je op deze manier alsnog probeert om extra korting te krijgen, vooral omdat we je al €50 korting hebben gegeven.

Vanaf het begin heb je veel moeite gehad met verschillende aspecten, zelfs met de prijs van een demontageset. Wij hebben echter altijd ons uiterste best gedaan om je tegemoet te komen.

Persoonlijk heb ik alles gedaan om je te helpen, inclusief een grondig onderzoek op internet, omdat jouw voertuig is uitgerust met een speciale geluidsinstallatie die volgens jou niet goed werkt. Ik heb je tips en instructies gestuurd en alles duidelijk uitgelegd.

We hebben je ook geadviseerd om langs onze montagepartner te gaan, maar dat vond je weer te ver.

Om dan nu hier en op andere platforms een verhaal te schrijven dat niet waar is, vind ik niet netjes.

Alwin

• Denise
    Review voor Autoradioplaza

Op 8 december een bestelling geplaatst en zit er nog steeds op te wachten. Diverse keren gebeld en iedere keer wordt gezegd dat de verantwoordelijke niet bereikbaar is, en dat ze intern actie gaan ondernemen en iedere keer hoor ik niets. Waardeloze klantenservice.

• Oskar M.
    Review voor Autoradioplaza

Snel geleverd, hele goede service. Ze brachten mij op de hoogte dat er een nieuwe versie uitkwam van het product dat ik wilde kopen, dat vond ik heel netjes, hadden ze niet hoeven doen. Voor wat betreft het product; werkt als een zonnetje! Binnen een half uur geïnstalleerd door de goede goede handleiding. Al met al super tevreden!

• Terry

• Raymond

Snelle levering, super product

• Saskia de Kogel
    Review voor Autoradioplaza

Een hele mooie prijs voor een radio op maat. Alles werkt perfect. Zo blij mee😀😀

• Jacob Pot

Wat een super service.
    Een absolute aanrader. Ook mooie producten voor een hele nette prijs.

• Jule
    Review voor Autoradioplaza

radio besteld, snel ontvangen en hij was zo geïnstalleerd. goede duidelijke beschrijving bijgevoegd en voor meer info kon ik op de site terecht.

• Johan
    Review voor Autoradioplaza

Radio besteld en snel geleverd. Gemakkelijke installatie en werkt meteen top. Geen aanmerkingen en erg tevreden met dit product!

• Thomas Kok
    Review voor Autoradioplaza

Super goede service. Snelle antwoorden via de mail en denk heel goed met je mee! Deze partij is echt aan te raden. Het product is ook precies hoe ze het beschrijven en werkt super fijn!

• Masis
    Review voor Autoradioplaza

Gemakkelijk te installeren in Golf 6, Carplay werkt uitstekend en de Android tablet zelf ook. GPS bijgeleverd gekregen, kabels en de radio is zo geinstalleerd.

• Mellanie G.
    Review voor Autoradioplaza

Radio besteld en snel binnen. Gemakkelijke installatie en werkt meteen top. Geen op of aanmerkingen en erg tevreden met dit product! Zal zeker nogmaals bestellen via deze webwinkel.

• Massimo van der Leeuw
    Review voor Autoradioplaza

Na mijn bestelling netjes contact met me opgenomen om te melden dat er een nieuwere versie van mijn product zou komen. En of ik daar op wilde wachten. Zou 10 dagen duren. Dat klopte ook, exact op de aangegeven datum kreeg ik het nieuwere product binnen.
    Toen ik er achter kwam dat er wat problemen met het dashboard van de auto was (oudere versie) waren ze ook heel behulpzaam.

• Angelina
    Review voor Autoradioplaza

Super bij met de radio echt super top werk ook helemaal prima en heeft geen problemen ook supper makkelijk om in elkaar te zetten

• JPM
    Review voor Autoradioplaza

Communicatie en levering zijn simpelweg ON POINT! Helaas moet de autoradio nog worden ingebouwd dus daar kan ik vooralsnog geen beoordeling over geven. Deze volgt uiteraard ASAP...

• Jeroen Blok
    Review voor Autoradioplaza

Snelle levering, uitstekende gebruiksaanwijzing, prima kwaliteit. Zelfs voor een amateur als ik zelf in te bouwen. Boven verwachting.

• M.
    Review voor Autoradioplaza

Snelle levering, goede service. Mooie radio ook!

• Bart

Kwaliteit lijkt ook goed
    Ook snelle communicatie als je vragen hebt