AutoSound24
AutoSound24 is de Auto Hi-Fi specialist van Nederland! AutoSound24 is een Webshop met veel artikelen direct uit voorraad leverbaar!
AutoSound24 heeft een montageservice, U kunt de bij AutoSound24 aangeschafte producten tegen meerprijs ook laten installeren!
9,4
Filter 1351 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 781 met beschrijving

• Eric
    Geverifieerde klant van AutoSound24

slecht op de hoogte gehouden van de levertijd
    Als je opbelt wordt niet opgenomen, contact kan alleen maar met whatsapp
    Iemand kunnen spreken is veel waardevoller dan onpersoonlijk appen

Antwoord van AutoSound24

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat de communicatie over de levertijd beter had gekund. Dit is iets waar we hard aan werken, vooral bij autospecifieke items die een langere levertijd hebben. Gelukkig ben je blij met je radio en inbouwkit – daar doen we het voor! We zullen ervoor zorgen dat je bij een volgende bestelling nog beter geïnformeerd wordt.

• Rick
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Super snel binnen 24 uur geleverd.

• Hoe beoordeel je AutoSound24?

• Brian
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Hele snelle levering. Product zoals omschreven

• Kevin
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Top product , super snel geleverd

• J
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Gevraagd welke spullen ik zou moeten bestellen voor mn volkswagen caddy zodat alles plug and play is, duidelijk aan gegeven kwa jaartal en welk model het is. Vervolgens binnen gekomen en klopt geen pepernoot van ze hebben me gewoon het verkeerde pad op gestuurd met de speakers, versterker. En daarbij ben ik naar een andere zaak gegaan om dus opnieuw spullen te halen en waren betere kwaliteit speakers voor de helft van de prijs dus de prijs is ook nog eens relatief hoog. Als je er verstand van heb en weet wat je moet hebben zou je best op deze site kunnen bestellen maar niet er vanuit gaan dat als je niet veel er van weet dat je op hun woord kan vertrouwen helaas.

Antwoord van AutoSound24

Beste Jesse,

Bedankt voor uw review en feedback. We vinden het erg jammer dat het eerste advies niet helemaal klopte, waardoor u de verkeerde speakers heeft ontvangen. Dit kwam doordat we dachten dat de Caddy van de nieuwste generatie was, terwijl het om een ouder model ging. Onze excuses hiervoor.

De versterker die we u hebben geadviseerd was wel geschikt, en we hadden u ook een gratis kabel (t.w.v. €49,-) aangeboden om het probleem snel op te lossen.

Bij AutoSound24 doen we altijd ons best om onze klanten goed te adviseren. We zijn gespecialiseerd in car audio en weten meestal precies wat er in uw auto past. Mocht er toch iets misgaan, staan we klaar om u verder te helpen. We hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.

Team AutoSound24

• Dyon

Goede service snelle levering

• Wesley
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Mooie Prijzen en zeer goede Service, ik wist niet precies welke kabel ik TAK kabel ik nodig had, dus ik stuurde een foto en kreeg een goed advies welke voor mijn auto geschikt is

• Bart
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Wat een goed geluid, uit deze kleine krachtpatser.

• Clarence
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Afhandeling tot ontvangst verliep vlot, verder niks op aan te merken!

• Aart
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Voor mijn bestelling uit heb ik gebeld en kreeg de juiste info echter telefoongesprek ging wel wat stroef, kwam bij mij over van gauw even wat korte info geven zijn we eraf.
    Product besteld en keurig netjes geleverd volgens afspraak, had hier ook nog wat vragen over en heb deze via de mail gedaan en binnen een dag een mail terug met de juiste info.
    Dan het product zelf, ziet er perfect uit, het geheel gemonteerd en aangesloten in mijn Trike, het werkt goed echter heb toch wel een opmerking, de originele bluetooth verbinding van de versterker vind ik bijzonder slecht.
    Als ik met mijn telefoon waarmee versterker via bluetooth verbonden is en dan ook op circa 2 meter afstand kom van deze versterker begint het geluid te haperen.
    De versterker zelf is als opbouw met de originele bevestiging gemonteerd, verder zijn de materialen welke mogelijk signaal remmend zijn tussen versterker en telefoon van polyester, schuimrubber en kunstleer van de zitting.
    Heb als proef een losse bluetooth unit geprobeerd en deze geeft geen probleem en kan ik zelfs naar 5 meter afstand weglopen met telefoon en versterker blijft gewoon zijn werk doen.
    Misschien nog ander minpuntje, versterker werkt perfect, wordt gebeld versterker schakelt door, einde gesprek en versterker geeft geen geluid meer en moet opnieuw opgestart worden, mogelijk een door mij een verkeerde instelling gemaakt.

• Eli
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Toen ik de bestelling geplaatst had op maandagavond ontving ik dinsdag gelijk een appje dat de speakers die ik wilde niet meer leverbaar waren. Daarbij zijn gelijk alternatieven aangeboden en kon ik eenvoudig andere bestellen. Geweldige service en de andere dag heb ik de speakers ontvangen. Snelle en goede service!

• Kox
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Snel en correct geleverd. Een aanrader.

• Bert
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Snelle levering en goede keuze

• Bart

Prima en snel geleverd

• x
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Snelle levering en werkt top

• Robin
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Duidelijke website, goed georganiseerd met duidelijke fotos en omschrijving + specificaties van artikelen.
    Aanradingen ook aanwezig.
    Goede prijzen voor een breed assortiment.
    Levering was duidelijk en snel.

Ook advies in kunnen winnen, zowel via Email als telefoon de beste samenstelling van producten kunnen vinden.

• Jelle

Super service!

• Coen

Denken mee, goede service

• Jarno
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Snelle service en mooie aanbiedingen!

• René
    Geverifieerde klant van AutoSound24

Uitstekende ervaring!! Under seat Subwoofer gekocht en diversen, kreeg al snel een whatsapp bericht dat de Sub niet geleverd kon worden. Er werd gelijk een alternatief/ aanbod gedaan in mijn voordeel. Echt een service die zeker niet verplicht is. Snelle verzending en communicatie via de whatsapp. Nogmaals bedankt!!!