Albero d'uliva
-
Bram
Zeer vriendelijke vrouw, leuke webshop met top producten! Zeker een aanrader!
Antwoord van Albero d'ulivaGoeie morgen Bram,
Bedankt voor je mooie woorden.
Met smakelijke groet,
Claudia -
Sandra
Afspraak niet nagekomen.
Op 19-08-2024 een bestelling geplaatst.
Nemen telefoon niet op.
Geen reactie op 3 gestuurde e-mails.
Geld dus kwijt.
Geen bevestiging op de geplaatste bestelling gekregen.
Tot op heden geen antwoord over geplaatste bestelling.
Geplaats antwoord op deze site,zie onder.
Datum van afschrijving doorgegeven en ordernummer doorgegeven…
Conclusie aan U.Antwoord van Albero d'ulivaGoeie dag Sandra,
Ik heb geen bestelling van u gezien. Zou u in een mail naar klantenservice@italiaansedelicatesse.eu uw ordernummer kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Claudia
Albero d'uliva
-
Hoe beoordeel je Albero d'uliva?
-
Udo
Keurig ingepakt, snel geleverd met een leuk kaartje erbij!
-
philip
the item I ordered was not directly available from the Italian suppliers but Claudia was very helpful and cancelled my order as soon I contacted her.
I'll be back next time! -
Hiba
Ik wacht nu al meer dan twee weken op één vanille siroop! Ik heb ze eerst een paar dagen na bestellen gebeld en kreeg het nummer niet te pakken. Ik heb ze daarna per mail proberen te bereiken omdat ik helemaal geen update heb gekregen over mijn bestelling, maar ik kreeg daar ook geen antwoord. Mijn vertrouwen in deze winkel is weg en ik vind het jammer dat er zoveel mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik wil de siroop wel nog ontvangen, en anders mijn geld terug.
-
Marjon
Snelle levering en netjes verpakt
Antwoord van Albero d'ulivaGoeie dag Marjon,
Bedankt voor je bestelling en review. Tot een volgende keer.
Met smakelijke groet,
Claudia -
Danielle
Ik heb een geschil ingediend tegen deze webshop, en ga elk moment over op aangifte. Op 12 april besteld, aan het lijntje gehouden dat de bestelling verstuurd was. Niets ontvangen, er zou een onderzoek gestart worden, en de producten zouden niet op voorraad zijn. Een vaag verhaal. 2,5 week later zouden de producten weer voorradig zijn en zou mijn bestelling verstuurd worden. Tot op de dag van vandaag nog geen bestelling gezien en geen geld terug gehad. Ik heb al tig mails verstuurd, gebeld, het formulier op de website ingevuld etc. Met het verzoek mijn geld terug te storten. Nergens krijg ik een reactie en de webshop is niet te bereiken. Ik wacht het geschil even af en anders ga ik aangifte doen. Vreselijk bedrijf dit!!!
-
Johann
Op 11 april een bestelling gedaan, en op 13 april een mail gestuurd met een vraag over een leveringsdatum (ivm verjaardag)
Op 18 april een reactie gekregen (-> 23 april zou ik het deels ontvangen)
Op 29 april nogmaals de vraag gestuurd en aangegeven mijn geld terug te willen.
Op het moment van schrijven (26 mei), heb ik helaas niks meer ontvangen of gehoord. Dit is echt onbehoorlijk voor een website.
-
Louis
Paar flessen witte wijn besteld. Spullen niet geleverd en krijg geen enkele reactie op mijn mails.
-
Klant
Goede producten, levering, service en contact.
-
Laurens
o ar lvtin deoa rnseegpetla eedbgebniesepkejes e dgnoejhrrt eoksti kmei..o en , ij a l.etir terec aanls l e ait od Ole eftHGbtwlgea fobegeanljlrttmse
-
Annika
Ik heb drie weken geleden besteld, 1,5 week geleden een bericht gedaan. Geen gehoor of communicatie en niets ontvangen. Net weer een mail gestuurd, als je als webshop niet kunt leveren, geef dan geld terug!
-
Cecilia
Bestelling niet ontvangen, geen communicatie mogelijk
Antwoord van Albero d'ulivaBeste Cecilia,
Ik kan geen mails vinden in de inbox. Naar aanleiding van je ordernummer zal ik je mail adres opzoeken en je een bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
Claudia -
Koen
Ik moet helaas de slechte commentaren bevestigen. Onbereikbaar, bestelling half geleverd, na aandringen beloftes terug te betalen, geen geld ontvangen, geen antwoordmeer (geblokkeerd?). Na twee maand is men mij nog steeds geld schuldig. Dit zijn zeer ongepaste praktijken. Ik raad eenieder die een normale service verwacht af bij dit “bedrijf” te bestellen.
*** update: kort na het verschijnen van dit bericht werd het verschuldigde bedrag prompt overgemaakt.Antwoord van Albero d'ulivaBeste Koen,
Ik heb gereageerd naar aanleiding van je mail. Van deze review had ik namelijk nog geen melding gekregen.
Claudia
-
Madeleine
Een nieuwjaarsmail van Albero d’oliva ontvangen: ik begrijp niet hoe deze mevrouw nog reclame voor haar zogenoemde bedrijf durft te maken. Mijn eerste bestelling in 2021 niet compleet ontvangen, en na haar ziekenhuisopname zou dit verrekend worden met mijn volgende bestelling. Die volgende bestelling à € 54,85 heb ik echter nooit ontvangen. Diverse malen gereclameerd, geen enkele reactie. Toen ik vorig jaar een reclame-nieuwsbrief van haar kreeg heb ik dit weer aan haar gemeld, en ja hoor, wéėr wegens ziekte of andere omstandigheden waren mijn bestelling en/of mails nooit goed bij haar binnen gekomen. Duizend excuses, en ze zou dit onmiddellijk goed maken…. U raadt het al, nooit meer iets gehoord. En u raadt het al: ook in deze niewjaarsmail worden er weer omstandigheden als excuus aangevoerd voor de afwezige communicatie, dwz voor het schaamteloze gebrek aan levering. VERGOGNATI!!!
Update:
op 3 januari een bericht van Claudia ontvangen dat ze het geld zal terugstorten. U raadt het al: tot op heden (27 jan.) niets ontvangen. Zijn bijzondere omstandigheden weer de oorzaak of is deze mevrouw gewoon een pathologische leugenaar? -
Onbetrouwbaar!!
2 flessen Toschi Latte di Mandorla besteld, maar kreeg iets anders, n.l Toschi Orzata. Lijkt misschien op elkaar, maar is toch echt een andere smaak. Bij verschillende webshops gecheckt aangezien Claudia beweerde na verschillende mail en belpogingen van mijn kant, dat het hetzelfde is, maar daar zag ik dat ze beide producten verkopen. Dus pure lariekoek, weer een berichtje gestuurd naar Claudia, maar mevrouw reageert niet meer!! Om witheet van te worden!!! Ik wil mijn geld terug mevrouw Claudia, anders kom ik het halen en dat willen we niet toch!!!!?
-
Evi
Ik heb hier een aantal flessen Estathé ice tea besteld. Volgens mij is dit de enige webshop in Nederland die 1,5L flessen van het italiaanse merk verkoopt! Toen ik reviews van anderen las kreeg ik een beetje schrik.. Ik had een mailtje verstuurd hoe lang verzenden zou duren maar kreeg daar na 1 week geen antwoord op. Toen heb ik gekeken voor andere contact mogelijkheden en heb ik via Instagram direct contact gekregen. De mails waren niet beantwoord vanwege ziekte. De eigenaar zou snel van zich laten horen wb de bestelling. Na het weekend kreeg ik meteen een update en meldde ze dat de citroen smaak van Estathé niet op voorraad was en bood ze me een ander merk ice tea aan. Toen ik vroeg of ik allemaal perzik smaak van Estathé kon ontvangen was dit prima. Ik vroeg naar de levering en die zou 1 à 2 werkdagen duren (via PostNL). Ik kreeg per mail + via Instagram de track en trace code doorgestuurd en de volgende dag was de bestelling al binnen. Er zat ook nog een leuke krant bij over Italië + een pen. Dus nog terugkomend op vorige reviews die slecht waren: Via Instagram werd er elke keer meteen gereageerd dus misschien is dit platform wat makkelijker om te communiceren ipv de mail! Ik kan nu thuis lekker genieten van mijn geliefde Estathé terwijl ik in gedachten weer terug op vakantie ben en op een terrasje in Italië zit
Antwoord van Albero d'ulivaGoeie morgen Evi,
Bedankt voor het achter laten van een review.
Tot de volgende keer!
Met smakelijke groet,
Claudia -
Stijn
Producten zes weken geleden besteld en betaald via Italiaansedelicatesse.eu. Nooit wat ontvangen en geen reacties op mails. Telefoon lijkt afgesloten. Erg vervelend. Moet nu via PayPal een terugbetaal procedure opzetten. Ronduit onbetrouwbaar bedrijf dat mij veel frustratie brengt.
-
Harald
20 September bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden niks ontvangen. App contact gehad waarin ze schreef dat ze het zou oppakken en het geld zou terugstorten. Helaas loze woorden.
** Inmiddels het geld retour ontvangen**Antwoord van Albero d'ulivaGoeie morgen Harald,
De annulering had voordat je dit bericht schreef plaats gevonden. Ik stort het bedrag terug via Multisafepay en kan altijd een paar dagen duren voordat het bij jullie is bij geschreven.
Op 23 oktober jl. heeft u mij een bevestiging gestuurd dat u het bedrag op uw rekening had en bedankt voor de afhandeling. -
Nils G.
Erg vriendelijke en nette service. En vooral precies de producten die ik zocht.