AC Homedecoration
Ook voor interieuradvies en styling kunt u bij ons terecht.
-
Huygen van Steen
Op 20 oktober een lamp besteld. Ik kreeg wel meteen een automatisch gegenereerd bericht met factuur etc. maar geen track & trace gegevens ontvangen. Op 30 oktober een bericht per e-mail verstuurd. vandaag 4 november het telefoonnummer dat op de website staat gebeld. Wordt doorverbonden naar een 06-nummer. er werd niet opgenomen, voicemail achtergelaten.
update: n.a.v. de review is er meteen contact opgenomen met een keurig bericht. Ze hadden deze lamp 'in back-order' gezet en sturen pas een Track & tracecode als het artikel bij hun binnen is. Op de website stond 'levering eind oktober', dus ik ging ervan uit dat de lamp eind oktober wel bij ons bezorgt zou kunnen worden. De webshop heeft excuses aangeboden voor gebrek aan communicatie. -
Anna
Vanochtend vroeg heb ik een lamp besteld en rond 8:30 kreeg ik al een mailtje dat deze op voorraad was. Ondertussen heb ik de lamp opgehaald op locatie. Ontzettend bedankt voor de fijne communicatie en snelle service! Groetjes van een tevreden klant 😊
-
Hoe beoordeel je AC Homedecoration?
-
Rosita
Bestelling geplaatst. Echter na een week nog niks ontvangen. Telefonisch meerdere malen gebeld en op emails geen gehoor.
-
Anouk
Fijne communicatie en een goede oplossing geboden nadat de door mij bestelde lamp wegens populariteit uitverkocht was. Een klantvriendelijke, eerlijke en betrouwbare verkoper! Super blij met de mooie vloerlamp.
-
Abage
Complimenten voor de eigenaresse. Bij levering van de kast, bleek de kast niet in orde te zijn, na contact met de eigenaresse heeft zij dit keurig en zo snel als kon afgehandeld. Inmiddels staat de nieuwe kast, zonder mankementen, op zijn plek.
Antwoord van AC HomedecorationWat aardig, dankjewel! Fijn dat alles nu in orde is en jullie ervan kunnen genieten. Heel veel plezier ermee 😀
-
Cheyenne van Walsum
Eerder contact gezocht per mail om te vragen of het product op voorraad is alvorens ik het wilde bestellen. Na geen antwoord toch besloten om het product te bestellen. Bezorging was 3-7 werkdagen, waarbij we nu op dag 10 zitten. Gemaild om te vragen hoe het zit met de verwerking van de bestelling en de verwachte leverdatum, maar wederom geen gehoor.
Review aangepast van 1 naar 3 sterren:
Telefonisch contact gehad met de eigenaresse. Fijn gesprek gehad waarin werd aangegeven dat het momenteel druk is, waardoor ze niet de service kunnen aanbieden die ze zouden willen. Echter wordt hier hard aan gewerkt om dit op orde te krijgen.Antwoord van AC HomedecorationBeste Cheyenne,
Ten eerste excuses dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen! Op dit moment zijn er veel populaire artikelen uitverkocht of hebben vertraging, waaronder ook jouw bestelling. Door de enorme drukte van de afgelopen periode lopen we helaas achter en hebben daardoor een aantal e-mails, orders en aanpassingen van levertijden nog niet kunnen verwerken. De rede is te weinig personeel in combinatie met de groei van de webshop. Ons doel is om iedereen goed te bedienen en zijn er ook druk mee bezig om alles weer in goede banen te leiden.
-
Anne
25 dagen geleden heb ik een spiegel besteld en tot op heden geen levering noch een bericht. Ik heb het bedrijf een mail gestuurd een week geleden en ook daar geen reactie op gehad. Update: nav dit bericht en mijn e-mail ben ik gebeld door het bedrijf. Ik heb nu twee dagen later alsnog het bestelde product ontvangen met excuses voor de late reactie vanwege onderbezetting. Daarom review aangepast van 1 naar 3 sterren.
-
Savannah
Levering later dan gepland, maar uiteindelijk wel geleverd 👌🏽
-
Gerty
goed geprijsd goede service vriendelijke eigenaresse denkt mee behulpzaam
goede kwaliteit .
Keurig via afgesproken tijd geleverd.