WebwinkelKeur

Vacature: Officemanager met event-skills

WebwinkelKeur_Teamfoto

Helaas gaat onze collega Sandra ons verlaten. Daarom zijn we op zoek naar iemand die net als zij moeiteloos het overzicht bewaart. Ben jij energiek, een pro in organiseren en werk je graag samen in een gezellig team? Dan zoeken we jou!

In deze veelzijdige functie combineer je officemanagement met eventmarketing en lichte administratieve taken. Je zorgt ervoor dat het op kantoor lekker loopt en helpt bij de voorbereiding van evenementen en andere marketingactiviteiten. Je bent het aanspreekpunt voor jouw collega’s en krijgt volop ruimte voor eigen ideeën. Is dit de perfecte rol voor jou? Dan willen we graag met je kennismaken!

Over WebwinkelKeur:

Sinds 2010 zetten wij ons in om webshops die hun zaakjes goed op orde hebben te belonen en consumenten een veilige online winkelervaring te bieden. Naast het keurmerk helpen we webshops met juridische ondersteuning, praktische tips en advies. Ook kunnen bij ons aangesloten webshops gebruikmaken van handige tools zoals een reviewsysteem.

WebwinkelKeur is inmiddels uitgegroeid tot één van de bekendste keurmerken voor webshops. Vanuit Enschede en Sofia (Bulgarije) werkt ons kleine, hechte team dagelijks om webshops te helpen verder te groeien, persoonlijke service te bieden en continu te blijven innoveren.

Wat ga je doen?

Wij bieden jou:

Jouw profiel:

Klinkt dit als jouw nieuwe baan?

Mail dan jouw motivatiebrief en cv naar Sandra via sandra@webwinkelkeur.nl. Je kunt ook contact opnemen met Sandra als je vragen hebt over deze vacature. Heb je nog niet alle vaardigheden in de pocket? Bij ons krijg je alle ruimte om te groeien, dus laat dat je vooral niet tegenhouden!

Benieuwd naar de functie? Bij WebwinkelKeur is iedere dag is anders, maar als Officemanager zou jouw dag er ongeveer zo uit kunnen zien:

Mobiele versie afsluiten