De laagste prijs
Automatisch reviews verzamelen
Groei in omzet en betrouwbaarheid

Vacature: Officemanager met event-skills

WebwinkelKeur_Teamfoto

Helaas gaat onze collega Sandra ons verlaten. Daarom zijn we op zoek naar iemand die net als zij moeiteloos het overzicht bewaart. Ben jij energiek, een pro in organiseren en werk je graag samen in een gezellig team? Dan zoeken we jou!

In deze veelzijdige functie combineer je officemanagement met eventmarketing en lichte administratieve taken. Je zorgt ervoor dat het op kantoor lekker loopt en helpt bij de voorbereiding van evenementen en andere marketingactiviteiten. Je bent het aanspreekpunt voor jouw collega’s en krijgt volop ruimte voor eigen ideeën. Is dit de perfecte rol voor jou? Dan willen we graag met je kennismaken!

Over WebwinkelKeur:

Sinds 2010 zetten wij ons in om webshops die hun zaakjes goed op orde hebben te belonen en consumenten een veilige online winkelervaring te bieden. Naast het keurmerk helpen we webshops met juridische ondersteuning, praktische tips en advies. Ook kunnen bij ons aangesloten webshops gebruikmaken van handige tools zoals een reviewsysteem.

WebwinkelKeur is inmiddels uitgegroeid tot één van de bekendste keurmerken voor webshops. Vanuit Enschede en Sofia (Bulgarije) werkt ons kleine, hechte team dagelijks om webshops te helpen verder te groeien, persoonlijke service te bieden en continu te blijven innoveren.

Wat ga je doen?

• Je zorgt dat je collega’s happy zijn, door te zorgen voor een representatief kantoor, goede voorzieningen en een gezellige sfeer. Je regelt o.a. de boodschappen en het is fijn als jij ook de kantoorplanten in leven kunt houden 🙂
  • Je helpt collega’s bij hun onboarding en eventueel offboarding en andere HR-gerelateerde vragen.
  • Je beheert de agenda’s, pakt administratieve taken op en helpt onze leden met administratieve vragen.
  • Je assisteert bij de voorbereidingen van evenementen en andere marketingactiviteiten. Als je dat leuk vindt, ga je mee op locatie.
  • Je denkt mee over marketing, video en beurzen.
  • Je boekt vluchten en hotels voor reizen naar ons team in Bulgarije.
  • Je organiseert teamuitjes en gezellige borrels.

Wij bieden jou:

• Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheden, afwisseling en ruimte voor eigen initiatief.
  • Een informele werksfeer binnen een gezellig internationaal team.
  • Een goed salaris, gebaseerd op ervaring.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Gezamenlijke lunches op kantoor.
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer vanaf 10 km.
  • Regelmatige uitjes en borrels.
  • Een werkweek van 24 tot 40 uur, uren in overleg.
  • 30 vakantiedagen bij een fulltime werkweek van 40 uur.

Jouw profiel:

• Ervaring in officemanagement en administratie.
  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Affiniteit met events en marketing.
  • Sterke communicatie- en organisatievaardigheden
  • Goed probleemoplossend vermogen.
  • Gevoel voor cijfers en affiniteit met administratieve taken; ervaring met Moneybird is een pluspunt.
  • Nauwkeurig en gestructureerd in je werk.
  • Vertrouwd met de online wereld, je maak je snel diverse systemen eigen.
  • Behulpzaam, je vindt het leuk om mensen te helpen en mee te denken en krijgt daar energie van.
  • Woonachtig in de regio Enschede.

Klinkt dit als jouw nieuwe baan?

Mail dan jouw motivatiebrief en cv naar Sandra via sandra@webwinkelkeur.nl. Je kunt ook contact opnemen met Sandra als je vragen hebt over deze vacature. Heb je nog niet alle vaardigheden in de pocket? Bij ons krijg je alle ruimte om te groeien, dus laat dat je vooral niet tegenhouden!

WebwinkelKeur Vacature Officemanager

Benieuwd naar de functie? Bij WebwinkelKeur is iedere dag is anders, maar als Officemanager zou jouw dag er ongeveer zo uit kunnen zien:

• Om 9.00 uur start je jouw dag met een rondje door het kantoor. Na een kop koffie neem je even de tijd om de vaatwasser uit te ruimen. Je controleert je mailbox en beantwoordt administratieve vragen van onze leden.
  • Frank heeft je gevraagd om een vlucht en hotel te boeken voor een zakelijke trip in december, dan gaat hij samen met twee collega’s naar Sofia om het development team daar te ontmoeten. Terwijl je dit regelt, komt een collega langs voor een werkgeversverklaring.
  • Om 10.30 uur staat er een managementoverleg op de agenda. Je bereidt je voor door de agenda door te nemen en eventueel aan te vullen. Na het overleg duik je tot de lunch in de administratie om te controleren of er bijzonderheden zijn en werk je administratieve taken bij.

• Rond 12.00 uur vraagt een collega waar je trek in hebt, want iedereen mag één keer per week de lunch voorbereiden. Om 12.30 uur zit je met het hele team lekker samen te de lunchen.
  • In de middag werk je de actiepunten uit van het managementoverleg. Frank komt nog even langs om de laatste details voor een event van volgende week door te nemen. Omdat WebwinkelKeur volgende maand op een beurs staat, stuur jij de organisatie vast foto’s toe voor hun online communicatie en zorg je dat de banners en promotie-artikelen voor de beurs besteld worden.
  • Caleni legt enkele bonnen op je bureau die kunnen worden ingeboekt in de administratie en je verstuurt een aangetekende brief naar Bulgarije. Je werkt je mailbox bij en om 15.00 uur ga je even lekker buiten wandelen met een paar collega’s. Bij terugkomst bestel je de boodschappen en neem je contact op met een aantal webshops om een afspraak te maken voor video-opnames.
  • Je zet de vaatwasser aan en maakt je klaar om naar huis te gaan. De dag is voorbijgevlogen!