Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Tekst op de muur
Mirjam van IJperen (Tekst op de muur)

Professionele en heldere begeleiding

Ik heb me uitgebreid verdiept in welk keurmerk ik graag in mijn webshop Tekstopdemuur.nl wilde voeren. Het keurmerk van Stichting WebwinkelKeur straalt professionaliteit uit maar is daarnaast ook, mede door de goede beschikbare informatie en begeleiding, relatief makkelijk en snel zelf te implementeren. Naast dat het keurmerk bijdraagt aan een betrouwbare uitstraling, heeft dit mijn webshop ook inhoudelijk echt weer een stukje beter gemaakt. Ik ben heel blij en trots dat ik het keurmerk mag voeren!
Art by Daan
Danielle Looije (Art by Daan)

Super snel geregeld!

Ik twijfelde al een tijdje om een keurmerk te nemen omdat ik geen zin had in een heel proces. Gelukkig reageert het bedrijf heel snel en zijn de instructies ook heel duidelijk, geen frustratie dus! En ik heb nu een keurmerk waar ik heel blij mee ben!
Postverzorging
H.D.D. Folkerts (Postverzorging)

Goede service WebwinkelKeur

Na in eerste instantie niet door de keuring te zijn gekomen met de website van ons onlinebedrijf Postverzorging.nl verliep de herkeuring daarna bijzonder vlot. Hulde voor jullie medewerkster Caleni die dit zo voortvarend heeft opgepakt.
Uw Lichtwinkel
Wouter Koolmees (Uw Lichtwinkel)

Keurmerk met doeltreffendheid

Het keurmerk pronkt op onze site om te laten zien dat we legitieme zaken doen en we aan onze beloften houden. Ook bij geschillen helpt Webwinkelkeur ons en de klant als bemiddelaar.
from Mo to you
Anne-Monique van Son (from Mo to you)

Mooi keurmerk en snelle klantenservice

Sinds kort aangesloten bij WebwinkelKeur. Duidelijk platform en snelle klantenservice bij vragen. Ook de keuring van de webwinkel nemen ze serieus en dat is alleen maar goed.
CV Helpdesk
Xander Remijnse (CV Helpdesk)

Snelle Service

Voor m'n webwinkel viel mijn keuze op WebwinkelKeur en dat bevalt me goed. Snelle service en ook vlotte reacties via de mail. Via mijn dashboard kon ik meteen promotiemateriaal in m'n webwinkel plaatsen.
Handig Goed
Jessica (Handig Goed)

Fijn geregeld

Aanmelden was simpel en duidelijk. Alles vlot geregeld met korte doorlooptijd.
Bandit 3D Filament
Rob Hennekes (Bandit 3D Filament)

Bandit 3D Filament

Geweldig! Overzichtelijke site, snelle terugbel acties, handige tips. Hierdoor binnen 1 uur nadat onze site online was al het webwinkel keurmerk gekregen.
Jules Verne Art
Martijn Derks (Jules Verne Art)

Werkt uitstekend!

Hele mooie integratie voor je webwinkel en een goede helpdesk. Zorgt voor een vertrouwde uitstraling van je winkel.
Powdershop
Corneel (Powdershop)

Goedkeuring webshop

Ik heb mijn website aangeboden voor Stichting WebwinkelKeur omdat deze uitgebreide diensten levert en ze de ondernemers goede ondersteuning bieden. Ik kreeg heel snel al antwoord om de diverse dingen goed aan te passen zodat alles duidelijk is voor de bezoekers op mijn website. Alles is vlotjes verlopen en de website was binnen 2 dagen al goedgekeurd
Knutselhof
Knutselhof (Knutselhof)

Zeer tevreden....

WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd en deze was al vrij snel goedgekeurd. Een goed keurmerk om er voor te zorgen dat er betrouwbare webwinkels zijn.
Thee-water
Karin Kamman (Thee-water)

Snel, secuur, betrouwbaar

Wilde het WebwinkelKeur voor een betrouwbare uitstraling van de webshop. Wat erbij kwam was dat ik gedwongen werd om alle voorwaarden waarvan ik dacht dat ik ze uitgebreid en goed had omschreven, nog eens goed onder de loep te nemen en uit te breiden. De (her)keuringen gingen ook nog eens heel erg snel. Ben er erg blij mee.

Top service en zeer bekwaam

Na een aantal jaar lid te zijn geweest van Thuiswinkel waarborg ben ik nu al blij dat ik de overstap naar WebwinkelKeur heb gemaakt. Nog nooit zo snel antwoorden en hulp bij het opzetten gehad. En ik ben super blij met de meer mogelijkheden die deze club je als webwinkel eigenaar aanbied. Dikke vette 5 sterren! Apple Support Ed, Amsterdam
Musthave District
Kim Gruijters (Musthave District)

Goed

WebwinkelKeur kijkt alles goed na zodat je aan alle voorwaarden voldoet. Geven een detailleerde beschrijving wat aangepast moet worden en een tekst om het te verbeteren. Dus super handig.
Nouks Place
Nouks Place (Nouks Place)

Snelle acceptatie

Her en der moest er wat aangepast worden voor de webshop toegelaten werd tot het keurmerk. Maar dit werd duidelijk en goed onderbouwd uitgelegd. Na de aanpassingen werd met een druk op de knop een herkeuring aangevraagd en was de acceptatie snel binnen. Snel geregeld!

9.5

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.