Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Kaatje & Co
Janny (Kaatje & Co)

Super

Super goed geholpen door WebwinkelKeur. Snel reactie op berichten. Denken met je mee en keuring supersnel uitgevoerd.
Toys & More
John Klaver (Toys & More)

Snel geregeld

Onlangs zijn wij overgestapt naar WebwinkelKeur. Wij zijn keurig telefonisch op weg geholpen en binnen 24 uur was onze winkel, na wat kleine aanpassingen, goed gekeurd. De backoffice is zeer uitgebreid, niet alleen wat betreft het instellen de tekst van je klantenbeoordelingen maar er zijn vele tools die je kunt gebruiken voor optimaliseren van je webshop.
Tekstplankjes.nl
Yorick Oude Groen (Tekstplankjes.nl)

Snelle duidelijke service

WebwinkelKeur heeft me verbaasd met haar snelle response op de keurings-aanvraag. Binnen 3 werkdagen hadden wij een keurmerk. Ook de widgets voor op je eigen site werken zeer eenvoudig en dragen echt bij aan een professionele uitstraling van je eigen webshop.
Donskussen.nl
Koen van der Velden (Donskussen.nl)

Zeer betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk

WebwinkelKeur is in tegenstelling tot andere keurmerken zeer betaalbaar, maar ook zeer betrouwbaar. Je wordt pas goedgekeurd op het moment dat je voldoet aan alle eisen, daarnaast worden er periodiek steekproef controles uitgevoerd. Hierdoor voelt het soms aan als een boeman, maar WebwinkelKeur heeft gewoon het beste voor met de consument. Daarnaast houd het je als webshopeigenaar scherp. WebwinkelKeur is ook een zeer innovatieve partij. Jaarlijks worden verschillende nieuwe functionaliteiten uitgerold. Altijd met het idee om de klant- of consumentenervaring te verbeteren. Petje af!
verkoop.com
Barry Kloppenburg (verkoop.com)

Reviews Api en Webwinkelkeurmerk in 1

Door gebruik te maken van Webwinkelkeur hebben wij nu een betrouwbare partner voor ons Webwinkelkeurmerk en Api reviews systeem. Zodat de consument zekerheid heeft en hij/zij de betrouwbaarheid van onze webwinkel kan controleren. Integratie van de Webwinkelkeur Api met Lightspeed was zeer snel eenvoudig! En dit werkt uitstekend! Kortom: wij zijn erg tevreden met dit webwinkelkeurmerk.
Krabpalenvanhout.nl
Joep Herrmann (Krabpalenvanhout.nl)

Goed keurmerk voor een eerlijke prijs

Fijn keurmerk meteen goede prijs. Continue vernieuwend, veel kennis en informatie.
Fanssite
Nicolaas Volckeryck (Fanssite)

Veilig shoppen met Webwinkelkeur

Goed dat er een keurmerk voor webshops bestaat . Er zijn te veel cowboys die een webwinkel beginnen maar meestal hun beloftes niet houden en daardoor klanten gaan afschrikken om in de toekomst nog online te shoppen. Daarom dat onze winkel (online en fysiek) zo blij is met zijn Keurmerk. Webwinkelkeur is soms een beetje steng voor de webwinkelier, maar ik denk in een context van internationalisering van de handel dit wel een belangrijk gegeven is om de consument een fijn en veilig gevoel te geven en het shoppen te houden tot wat het is, namelijk een fijne beleving.
Habous Shopping
Mina Bahnini (Habous Shopping)

Snelle en goede support om mijn website te laten voldoen aan de Webwinkelkeur-eisen

Onlangs heb ik mijn website live gezet. Ik was op zoek naar een betrouwbaar en goed keurmerk. Na enig onderzoek kwam ik bij Webwinkelkeur terecht. Een van de medewerkers heeft mij snel geholpen om mijn site aan de Webwinkelkeur-eisen te laten voldoen. De reactietijd op mijn mails was steeds slechts enkele minuten! Ook kreeg ik een keuringsrapportage waarin een aantal goede aanbevelingen staan waaraan ik in de toekomst navolging zal geven. Kortom: zeer tevreden over Webwinkelkeur!
Bastaa
Jacqueline Bakema (Bastaa)

Ongewoon mooi!

Wij zijn trots dat wij ook het webwinkelkeurmerk mogen dragen! Duidelijke uitleg en informatie bij onze aanmelding, zodat wij als webwinkel de juiste informatie kunnen geven aan onze klant. Heel blij zijn wij met het gekoppelde reviewsysteem. Dit is zeker voor de toekomstige klanten prettig, zo kunnen zij ervaringen van andere klanten lezen. Voor ons is het fijn om te kijken of onze klanten tevreden zijn en waar wij nog aan moeten werken. Met heel veel plezier en vertrouwen gaan wij de toekomst tegemoet!
Jewels with Flair
Erlinde Kramer (Jewels with Flair)

Door snelle & duidelijke instructies van WebwinkelKeur voldeed mijn shop snel aan alle eisen. Top!

Nadat ik mijn shop had aangemeld, bleek deze niet in orde. Ik kreeg heel duidelijk, punt voor punt, aangereikt wat er ander moest inclusief voorbeelden die ik moecht gebruiken. Dit was erg prettig, zo voldeed mijn webshop Jewels with Flair binnen een paar werkdagen aan alle eisen van de wet!
Stipcreaties.nl
Marloes van Stippent (Stipcreaties.nl)

Uitstekende communicatie, goede service!

Voor onze webshop waren we opzoek naar een keurmerk. We hebben diverse aangeschreven en bij Webwinkelkeur kregen we direct antwoordt met duidelijke informatie. We willen zekerheid voor onze klanten, met het Webwinkelkeurmerk krijgen onze klanten die zeker! De eerste keer kregen we netjes een mail met de aanpassingen die wij moesten verrichten op o nze website, dit hebben we natuurlijk ook gedaan. Daarna was het keurmeurk een feit. Dit keurmerk krijg je niet zomaar, dus hiermee toont het de betrouwbaarheid aan. Wij zijn trots dat we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur mogen dragen!
Cortenstaal Tuin
Rowenna Reijnders (Cortenstaal Tuin)

Eenvoudig, duidelijk en voordelig!

De duidelijke uitleg op de webpagina met de daarbij horende doorklikpagina's met voorbeelden heeft ons overgehaald. Nadat je je hebt aangemeld wordt de pagina gescreend en dienden we een paar kleine aanpassingen te doen aan de voorwaarden, zodat deze ook in lijn zijn met de wetgeving. Na goedkeuring krijg je ook regelmatig een mail met bruikbare tips, voorbeelden, tekst & uitleg. Wij zijn vooral heel tevreden vanwege de eenvoud, duidelijkheid en voordeligheid van dit keurmerk. Een aanrader!
Yunique Inklaptafels
Mark van der Pol en Berry van den Berg (Yunique Inklaptafels)

Goed advies en snelle service

Wij wilden voor onze webshop graag een keurmerk om de klanten te laten zien dat ze bij ons veilig en vertrouwd kunnen bestellen. Na de eerste aanmelding waren er nog enkele aanpassingen nodig. De medewerker heeft prima uitgelegd wat we moesten aanpassen/verbeteren. Toen we een uur later de shop opnieuw ter beoordeling voorlegden was er binnen zeer korte tijd al een positief antwoord. Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken
Wat maakt je mooi
Jeannette (Wat maakt je mooi)

Zeer positief

Mijn ervaring met Webwinkelkeur is zeer positief. Snelle service en goede communicatie! Mijn keurmerk is professioneel tot stand gekomen.  Een aanrader voor collega webwinkels.
Petit Lamour
Judith Zimmermann (Petit Lamour)

Duidelijke uitleg, snelle communicatie

Ik heb mij met mijn webwinkel aangemeld bij webwinkelkeur omdat ik het zeer belangrijk vind dat je als consument de garantie krijgt dat je met een betrouwbare webwinkel te maken hebt. Je site wordt gekeurd en gekeken wordt of je in je algemene voorwaarden alle belangrijke rechten en plichten hebt opgenomen waar je als webwinkel aan hebt te voldoen. Hele goede tips en aanbevelingen gekregen waar je wat aan hebt. Daarnaast vind ik het fijn om te weten dat bij geschillen je een beroep kunt doen op hun expertise en de klant ook weet waar hij/zij terecht kan. Al met al kan ik webwinkelkeur aanbevelen voor serieuze webwinkeliers.

9.5

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.