Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

Hulpmiddelenshop
Raymond de Vries (Hulpmiddelenshop)

Goed geregeld!

Snelle keuring van de webwinkel met duidelijk omschreven verbeterpunten. De tool om een privacy policy te genereren zit ook goed in elkaar en is een welkome aanvulling.
Bio-Brouwmaat
Erik de Vries (Bio-Brouwmaat)

Prettige communicatie

Voor mijn webwinkel was ik op zoek naar een keurmerk. De snelle en persoonlijke communicatie met Webwinkelkeur gaven de doorslag. Duidelijke voorbeelden op de site waar je ook echt iets aan hebt.
Puur Apple
Volkan Yazicioglu (Puur Apple)

Keurmerk

Pas geleden aangemeld voor deze keurmerk. Alles ging goed en snel, complimenten!
Inforet
Mary Schuurman (Inforet)

Keurmerk aanvraag

Wij hebben het keurmerk verkregen, maar hebben er zeker wat voor moeten doen. Met veel geduld en aanwijzingen van de WebwinkelKeur hebben we nu onze website optimaal. Daar zijn we heel blij mee!
EM Traffic
Joost Vermeer (EM Traffic)

Top

Top geregeld via WebwinkelKeur aanmelding, hulp en afhandeling verlopen makkelijk en snel.
UniFashion
Ronald (UniFashion)

Goede service!

Snelle keuring en duidelijke uitleg over verbeterpunten, top!
LimeReclame
Mirjam Philips (LimeReclame)

Top om het webwinkel keur te mogen hebben!

Na enige aanpassingen het WebwinkelKeur goedkeuring gekregen. Een fijn gevoel dat alles in orde is!
Krúskes
Brian Witte (Krúskes)

Snelle service en uitgebreid beoordelingssysteem

Onlangs hebben we voor de website Krúskes.nl het beoordelingssysteem met keurmerk van WebwinkelKeur aangevraagd. Tijdens certificering is de website, deels terecht en deels onterecht, afgekeurd. Dit werd echter snel en heel netjes opgepakt door de klantenservice, waarna de website vlot voor een hercertificering is aangemeld en goedgekeurd. Het systeem zelf is erg uitgebreid en biedt zeker waar voor zijn abonnementskosten. Wat ons betreft een aanrader, momenteel draagt de website dan ook het WebwinkelKeur keurmerk en sturen we tevreden de automatische beoordelingen naar onze klanten.
Tutto Calabrese
Team Tutto Calabrese (Tutto Calabrese)

Snel geregeld

Snel en efficiënt geregeld, vragen snel en juist beantwoord. Goede mogelijkheden voor website integratie.
Mommies & Miracles
Anna Langenberg (Mommies & Miracles)

Tevreden

Tevreden met WebwinkelKeur. Duidelijke communicatie. Goede verbeterpunten gekregen via de mail en het installatieprogramma om de koppeling met Mijnwebwinkel te maken is makkelijk opgezet.
Powercubes
Het Powercubes team (Powercubes)

Duidelijk en transparant

Wij hebben ons aangesloten bij Webwinkelkeur omdat PowerCubes internationaal actief is en klanten in hun eigen taal kunnen worden uitgenodigd tot het delen van een klantbeoordeling. Wij vinden het zeer belangrijk dat de consument het gevoel èn de garantie krijgt dat er met een betrouwbare webwinkel zaken wordt gedaan. Het contact dat wij met Webwinkelkeur hebben gehad is duidelijk en transparant. Wij bevelen Webwinkelkeur dan ook zeker aan. Het Powercubes team
Brewfinder
Joris Knaapen (Brewfinder)

Supersnelle service en duidelijke communicatie

Het beoordelingsproces van mijn webwinkel was binnen twee dagen geregeld, en dat terwijl ik na de eerste beoordeling nog wat kleine verbeteringen moest doorvoeren. Ook de supportafdeling reageert snel op vragen en - nog belangrijker - communiceert erg duidelijk. Tel daarbij de gunstige tarieven op en ik ben blij me bij het keurmerk te mogen aansluiten!
myplanetled
Luc Geurts (myplanetled)

Webwinkelkeur is qua prijs-kwaliteitsverhouding onevenaarbaar! De service loopt er goed en snel. Sedert we ervan gebruik maken, is onze omzet met gemiddeld 15% omhoog gegaan.
SoWhat-design
John Kraft (SoWhat-design)

Overzichtelijk systeem

Overzichtelijk systeem met een prima dashboard om je beoordelingen te versturen en bij te houden.
Toejoe sieraden
Saskia Looij (Toejoe sieraden)

Gewoon helemaal tevreden!

Fijne klantenservice, met duidelijke en snelle antwoorden. Voelt goed om een vertrouwd keurmerk aan mijn webshop toe gevoegd te hebben!

9.5

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.