Het is vandaag zo ver! Na lang wachten en hard werken nemen we voor het eerst ons compleet vernieuwde dashboard in gebruik. We zijn benieuwd naar jouw reactie.
Langverwacht, maar deze week is het eindelijk zover. Ons geheel nieuwe dashboard staat live! Met het nieuwe dashboard kun je o.a.:
- Herinneringen versturen naar klanten die geen beoordeling plaatsen.
- Eenvoudig(er) je beoordelingen beheren
- Statistieken bekijken
- Externe klantbeoordelingen koppelen
- Zelf koppelingen schrijven middels de vernieuwde API (voor techneuten)
Misschien nog wel belangrijker is dat we met de nieuwe software een solide basis hebben gelegd voor toekomstige uitbreidingen. Je kunt de komende jaren dan ook constant nieuwe ontwikkelingen van ons verwachten. Bekijk nu direct het nieuwe dashboard > of bekijk de screenshots op Facebook.
Herinneringen versturen
Een veel gevraagde optie was de mogelijkheid om herinneringen te versturen naar klanten die vergaten jouw webwinkel te beoordelen. Op de pagina “Uitnodigingen” is deze optie eenvoudig te installeren in het tabblad “Instellingen”. Je stelt daar zelf in na hoeveel dagen jouw klanten een herinnering ontvangen.
Beoordelingen beheren
Het beheren van je beoordelingen was nog nooit zo makkelijk. Zo kun je in het nieuwe dashboard eenvoudig aangeven welke beoordelingen je al gelezen hebt en welke nog niet. Tevens bieden we tal van zoekopties. Heb je meerdere webwinkels? Dan kun je de beoordelingen van verschillende webwinkels op 1 pagina beheren. Eenvoudig onderweg of de beoordelingen thuis op de bank beantwoorden? Ook dat kan! Het dashboard is responsive gemaakt waardoor het eenvoudig werkt op tablets.
Externe klantbeoordelingen koppelen
Veel webwinkels verzamelen beoordelingen via meerdere websites. Om een goed beeld te krijgen van de klantenservice van je webwinkel kun je daarom nu verwijzen naar deze externe bronnen. Je geeft daartoe bij je webshop instellingen eenvoudig de urls op van de externe pagina’s. Momenteel ondersteunen we daarbij verwijzingen naar Beslist.nl, Vergelijk en The Feedback Company, meer bronnen volgen waarschijnlijk in de toekomst. We geven daarbij het gemiddelde weer op je ledenpagina, maar mogen helaas niet de inhoud van de beoordelingen tonen. De rechten van deze beoordelingen liggen namelijk nog steeds bij de externe partij.
Toekomstplannen
De belangrijkste reden voor deze geheel nieuwe beheeromgeving was het mogelijk maken van meer uitbreidingen in de toekomst. We hebben dan ook veel nieuwe plannen voor de komende tijd, denk daarbij aan een betere meertalige ondersteuning en meer opties tot personalisatie. Heb je zelf goede ideeën? Deel ze dan met ons via Facebook of e-mail.
Bugs?
Bij geheel nieuwe software kunnen natuurlijk wat bugs om de hoek komen kijken. Kom je problemen tegen? Laat het ons weten (bij voorkeur per e-mail). We proberen de problemen dan zo snel mogelijk op te lossen.