De laagste prijs
Automatisch reviews verzamelen
Groei in omzet en betrouwbaarheid

Smart Fulfilment

Draait je webshop lekker en groeit je magazijn uit zijn jasje? Overweeg om dit dan uit te besteden aan Smart Fulfilment, net als 165 andere tevreden webwinkels.

Wat doen wij? Wij regelen het in ontvangst nemen, uitpakken en het opslaan van jouw producten in onze moderne warehouse. Daarnaast verzorgen wij ook het dagelijks orderpicken, het klaarzetten en het (internationaal) verzenden van de bestellingen. Ook de retour afhandelingen kunnen wij voor je regelen!

Smart Fulfilment is in 2021 opgericht en snel gegroeid naar een team van 8 hardwerkende collega’s. Met ons eigen ontwikkelde Warehouse Management System (WMS) systeem worden alle magazijnwerkzaamheden van de e-commerce ondernemer uit handen genomen.

Ons WMS bevat state-of-art features en stimuleert de groei van jouw business. Voorbeelden zijn voorraadprognoses, besteltriggers, voorraadsynchronisatie, en inzichten in de prestaties van de verzenderpartners zoals PostNL.
Vanaf €1,- verzenden wij je producten die je verkoopt op Bol, eigen webshop of een online marketplace. Jij kan altijd real-time meekijken in de orderstatus via ons gratis WMS die via EAN is te koppelen aan:

• Winkelplatformen zoals BOL, Praxis, Mediamarkt
  • WordPress/WooCommerce
  • Shopify
  • Google Shopping
  • Maatwerk koppelingen op aanvraag

Wij verwerken je orders vanuit ons centrale en beveiligde magazijn in Amersfoort. Voor 22:00 uur besteld is dezelfde dag nog verstuurd! Wil je snel opschalen en meer tijd en vrijheid om te ondernemen, neem dan snel contact op via info@smartfulfilment.nl. Wij denken graag met je mee als collega!

De eerste 3 maanden krijgen leden van WebwinkelKeur 50% korting op de verzendverpakking, ongeacht het aantal bestellingen.

3 maanden korting LEES MEER

3 maanden korting
WebwinkelKeur Ledenaanbieding: De eerste 3 maanden 50% korting op de verzendverpakking, ongeacht het aantal bestellingen.
  • Opslag, uitpakken, orderpicken, verzenden van bestellingen en afhandelen van retouren
  • Eigen WareHouse Management System met o.a. voorraadprognoses, besteltriggers, voorraadsynchronisatie
  • Voor 22 uur besteld is dezelfde dag nog verstuurd
3 maanden korting