De laagste prijs
Automatisch reviews verzamelen
Groei in omzet en betrouwbaarheid

Megan en Carin van Lingerie By M

Webshop Lingerie By M

Carin startte haar winkel Lingerie By M in Millingen aan de Rijn twee maanden voordat corona Nederland bereikte. Het eerste jaar was dus lastig voor de winkel en ook daarna kregen fysieke winkels de nodige klappen te verduren. Daarom startte Carin in januari 2023 naast de winkel een lingerie-webshop, lingeriebym.nl. Daarin biedt ze samen met haar dochter Megan lingerie, badmode, nachtmode en meer aan in Nederland en België.

Met de webshop willen Carin en Megan een breder publiek trekken dan alleen de regio. ‘Zowel de website als alle online marketing zaken doen we zelf’, zegt Carin. Samen met Megan koopt ze ook alle producten in. ‘We willen voor elke jongedame en vrouw een passende BH kunnen aanbieden, qua vorm en maat maar ook niet geheel onbelangrijk, qua budget. Daarbij verliezen we de kwaliteit niet uit het oog. Het is nog steeds zo dat 80% van de vrouwen met een verkeerde BH rondloopt, iets wat niet nodig hoeft te zijn.’

Schouderklopjes

Megan staat alle dagen in de winkel, handelt alle online bestellingen af en is ook verantwoordelijk voor de online klantenservice. Het volledige team van Lingerie By M bestaat inmiddels uit vier collega’s. Wat heeft het lidmaatschap van WebwinkelKeur hen gebracht? ‘Vooral reviews, vaak met hele mooie berichten. Weten dat we klanten blij gemaakt hebben geeft ons toch elke weer een glimlach op ons gezicht.’ De reviews worden binnen het team gedeeld. ‘Zodat we allemaal toch dit schouderklopje van de klant krijgen.’ Daarnaast nemen ze regelmatig de tijd om korte bedankjes te schrijven aan de reviewers.

Hard werken

De droom is een grote webshop voor Nederland, België en in de toekomst ook Duitsland. En het openen van extra fysieke winkels. Wat vinden Carin en Megan het leukst aan het runnen van een webshop? ‘De klantbeleving, het aanbieden van mooie producten en dat weer terug zien in terugkerende klanten en mooie reviews. Het is hard werken, maar de tevredenheid van klanten maakt alles goed.’

Bekijk hier de ledenpagina van Lingeriebym.nl

Lingerie By M

Foto boven door NIKI Photogrphr.