Just Pleasure VOF icon

Just Pleasure VOF

De 2 webwinkel(s) van Just Pleasure VOF samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 51 klanten.

Taal

• Lon
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Top geholpen, wat een service, en heel verzorgd verpakt en geleverd

• Guus
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Goede prijs, maar vooral: Snel geleverd, goede communicatie, gepersonaliseerd bedankje bijgevoegd en een leuke attentie bij de bestelling. Hier wordt duidelijk met plezier voor je gewerkt!

• René
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Snelle levering en goede kwaliteit! Mooie materialen en mooi verpakt!

• Evi Smeets
    Review voor Just Pleasure

Snelle levering. Ons product was door mijn eigen fout stuk gegaan ik dacht dat je het in kokend water mocht leggen om te reinigen. Nu was de but plug rozenkwarts hierdoor gebarsten,ook de yoni eikes waren gebarsten. Ik heb gemaild en nieuwe producten gekregen. Ik ben heel dankbaar voor dit vriendelijke gebaar.

• Karolina
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Super ervaring met Just Pleasure! De bestelling was netjes op tijd binnen en discreet verpakt. De cadeauverpakking is echt een grote plus!! Super leuk dat het zo luxe verpakt binnenkomt - echt een feest om te ontvangen. En de set zelf was van hoge kwaliteit en overtrof mijn verwachtingen. Erg tevreden met mijn aankoop en raad Just Pleasure zeker aan! :)

• Jennifer Schepens
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Fantastische kwaliteit, snelle levertijd en goede prijzen! Ben erg blij met m’n aankoop en zal snel weer een bestelling plaatsen!

• B.L
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Schnelle Lieferung, super verpackt, danke.

• Simon

Love the gift box

• Frans
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Heel blij met de sieraden die ik besteld heb. Echt prachtig!

• Rainer Mester

Super schön verpackt!!!👌

• Maja
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Supermooi verpakt met leuk kaartje.
    Daarnaast hele mooie kwaliteit en ruime keuze aan artikelen. Ik heb een setje van Barcli gekocht. Supermooi. Ga zeker vaker bestellen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Smart Indoor Garden

Snelle levering! Blij met de moestuin :)

• Sebastian Michels
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Super gute Kommunikation. Unheimlich schnell reagiert und super auf meine Wünsche eingegangen. Besten Dank, jeder Zeit wieder.
    PS: Wunder- und stilvoll verpackt.

• Adri Van den Bos

Goede nazoeken

• Bo
    Geverifieerde klant van Smart Indoor Garden

Snelle levering!

• Janette W.
    Review voor Smart Indoor Garden

Ben erg blij met mijn moestuin kit. Was de volgende dag al binnen. En kreeg ook snelle reactie op mijn vragen.

• Rob
    Review voor Smart Indoor Garden

Voor het eerst een indoor moestuin aangeschaft. Zeer tevreden hierover. De doos bevat alles wat je nodig hebt om te starten. Ik kreeg mij bestelling de volgende dag na het plaatsen van de bestelling al binnen. Dus ook snelle levering!

• :)
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Wat een mooie dingen bij JustPleasure. Mijn bestelling bleef helaas steken bij de post. De geweldige mensen van JP hebben dit heel lief en adequaat opgelost. En ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst!

• Steve Bensch
    Review voor Just Pleasure

Super Service!

• Jonas A.
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Diskret geliefert in einer sehr schönen geschenkverpakkung. Und die produkte sind wirklich von ausgezeichneter Qualität und fühlen sich auch so an.