Premium Petfood Brands B.V. icon

Premium Petfood Brands B.V.

De 1 webwinkel(s) van Premium Petfood Brands B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,5 door 157 klanten.

9,5

• Jet de Jonge Lughten-Nienkemper

Antwoord van Smølke

Hi Jet, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat je bestelling zo snel bij je op de deurmat lag :)

• Gordon Biezeveld
    Geverifieerde klant van Smølke

Fijne producten voor onze poezen vriendjes

Antwoord van Smølke

HI Gordon, dankjewel voor je review en wat fijn dat jullie maatjes er ook zo blij mee zijn! :)

• Ivan Hebberecht en Marie onze poes.
    Geverifieerde klant van Smølke

Zeer goede kwaliteit en supersnelle service.

Antwoord van Smølke

Hi Ivan en Marie, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn :) Dankjewel voor de complimenten!

• Adrie Ligthart
    Geverifieerde klant van Smølke

Goede service en snel bezorgd.

Antwoord van Smølke

Hi Adrie, dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent :)

• Corné Janssen
    Geverifieerde klant van Smølke

Prima service en snelle levering

Antwoord van Smølke

Hi Corné, dankjewel voor het mooie compliment en je review! Fijn dat je bestelling snel voor de deur lag :)

• Bert Zondag

Snel geleverd

Antwoord van Smølke

Hi Bert, fijn dat alles zo snel op je deurmat lag! Dankjewel voor je review :)

• Annette Speleman

geweldig producten, perfecte service

Antwoord van Smølke

Hi Annette, dankjewel voor je mooie review! :)

• Doris Van Ginneken
    Geverifieerde klant van Smølke

Zeer complete box om met de producten kennis te maken

Antwoord van Smølke

Hi Doris, dankjewel voor je vijfsterren review! Fijn dat je tevreden bent met je bestelling :)

• Kim Bakker
    Geverifieerde klant van Smølke

Ik vond dat er te veel papieren dingen in het doosje zaten . Als ze van te voren hadden gezegd hoeveel gram brokjes erin had gezeten met de 4 blikjes had ik dat liever gewoon zelf gekocht . Want nu is het voor mij naar de papier bak lopen terwijl het voor mij ging om dat me katten het voer gingen testen

Antwoord van Smølke

Hi Kim, dankjewel voor je rewiew. Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze Smølbox. Onze Smølbox vinden we een waardevolle probeerbox met leuks en lekkers en we zorgen ervoor dat het voor onze consumenten duidelijk op de website is aangegeven welke producten hierin zitten en wat je kan verwachten. De producten zijn ook los verkrijgbaar via de shop als de Smølbox niet gewenst is. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen :)

• D Bakker
    Geverifieerde klant van Smølke

Ik zou kitten brokjes krijgen

Antwoord van Smølke

Hi mevrouw Bakker, vervelend dat er iets niet goed gegaan lijkt. Ik heb via verschillende wegen geprobeerd contact met je te zoeken, helaas is dat nog niet gelukt. Het gebeurt soms dat onze speciaal voor de Smølbox ontworpen Yummy Pack verpakkingen voor de verkeerde brokjes worden aangezien, omdat zij niet dezelfde verpakking hebben als het reguliere voer. Op de achterkant vindt je een sticker waarop staat welke brokjes jij hebt gekregen. We hopen dat je het ons laat weten wat op deze sticker staat aangegeven, dan kunnen we het zodoende met je oplossen :)

• M Ooms
    Geverifieerde klant van Smølke

Geweldige site en zeer snelle levering

Antwoord van Smølke

Hi! Dankjewel voor je mooie compliment! Fijn dat je zo tevreden bent :)

• Elisabeth Kuhlman-Ligthart
    Geverifieerde klant van Smølke

Super snelle bezorging en goed geleverd aan huis

Antwoord van Smølke

Hi Elisabeth, wat fijn om te zien dat alles goed is aangekomen! Veel plezier van je bestelling en bedankt voor je review! :)

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Smølke

Leuke en handige website waarbij je een proefpakket kan bestellen. Handig omdat onze katten best moeilijk zijn met eten. Snelle, kosteloze levering. Alles super leuk verpakt en met zorg samengesteld. Hele fijne webshop

Antwoord van Smølke

Hi Ingrid, wat een mooie complimenten, dankjewel! Fijn dat je zo tevreden bent :)

• J.m De Jong

Antwoord van Smølke

Hi J.M, dankjewel voor de vijf sterren review! Fijn dat je bestelling snel voor de deur lag :)

• Derya Yildiz
    Geverifieerde klant van Smølke

Altijd zeer tevreden, je besteld vandaag en morgen is de bestelling binnen. Klantenservice is uitmuntend. Ik blijf hier bestellen. Me honden vinden de brokken ook zo lekker.

Antwoord van Smølke

Hi Derya, dankjewel voor de mooie complimenten. Fijn dat je honden zo ontzettend kunnen smøllen van onze voeding! :)

• dj de jonge
    Geverifieerde klant van Smølke

Alles ging snel en onze pup vinden jullie voer heerlijk! Echt smullen!

Antwoord van Smølke

Hi DJ, wat ontzettend fijn om te horen dat je pup zo kan smøllen van je bestelling! Dankjewel voor je review! :)

• Iris Cedee
    Geverifieerde klant van Smølke

prima producten en snelle bezorging

Antwoord van Smølke

Hi Iris, dankjewel voor je review! Fijn dat alles zo snel is bezorgd :)

• ingrid
    Geverifieerde klant van Smølke

Snel in huis,me kat lust de seniorbrokjes graag, anders heeft ze veel moeite met andere brokjes

Antwoord van Smølke

Hi Ingrid, dankjewel voor je vijf sterren! Heerlijk dat je kat er zo van kan smøllen! :)

• Veroniek Janssen
    Geverifieerde klant van Smølke

Snelle levering, goede service. Onze hond zit nu een week op deze brokken. Doet het er goed op tot nu toe. Mooie ontlasting.

Antwoord van Smølke

Hi Veroniek, dankjewel voor je mooie review! Wat fijn dat je hond zo kan smøllen van de brokken :D

• Truus
    Geverifieerde klant van Smølke

Snel geleverd , prima actieproducten voor een goede prijs.

Antwoord van Smølke

Hi Truus, wat fijn dat je zo tevreden bent! Weet je niet wat je met een smølmatje kan? Kijk dan eens hier: https://www.smolke.nl/smolmat-hond/ Veel plezier met je dier! :D