Refreshed Apples icon

Refreshed Apples

De 2 webwinkel(s) van Refreshed Apples samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 611 klanten.

9,7

Taal

• Toine
    Geverifieerde klant van iApples

Gekocht iPhone 13 mini met kwaliteitskenmerk UITSTEKEND, een grote tegenvaller is dan wel dat de resterende batterijcapaciteit slechts voldoet aan de minimaal gegarandeerde 85%

• Arne Van Cleemputte
    Geverifieerde klant van iApples

Snelle levering en Apple pen voelt en lijkt als nieuw :-)

• Alex
    Geverifieerde klant van iApples

Prima iPhone met een goede batterijconditie alleen de levering liet wat langer op zich wachten dan de website vermeld.

• Mark Daamen
    Geverifieerde klant van iApples

Goede service en snelle levering

• Janne Vansevenant
    Geverifieerde klant van iApples

De klantenservice is snel en correct. Eerst was er mij een gsm opgestuurd maar die is ergens ‘verloren’gegaan. Na dat ik dit meldde, kreeg ik al snel een nieuwe. Top! Bedankt voor die snelle service. Ik kan echter geen 5 sterren geven want de adapter die bij mijn gsm zit, werkt niet. Voor de rest is de gsm in uitstekende staat.

• Donny Marbus
    Geverifieerde klant van iApples

Goede en snelle service! Klantvriendelijk.Product zag er super uit!

• Rieuwert Lub
    Geverifieerde klant van iApples

Je krijgt zeer snel antwoord bij vragen per mail. Verzending duurt iets langer dan normaal bij een aankoop maar toen ik vroeg of het lukte te ontvangen i.v.m. lang weekend weg bood Joost meteen een andere kleur I phone aan in een nog betere staat. Deze update was kosteloos en ik was blij de mobiel op tijd te ontvangen. Goede service!!

• Guido
    Geverifieerde klant van iApples

Prima producten, goed geleverd, snel te bereiken voor vragen.

Antwoord van iApples

Goedemorgen Guido! Hartelijk bedankt voor de review.
    Dat stellen wij zeer op prijs.
    Veel plezier met de bestelling en hopelijk mogen wij je in de toekomst weer van dienst zijn.

• Gerbrand
    Geverifieerde klant van iApples

nadat een toestel er niet was, kreeg ik een mooie vervanging.

Antwoord van iApples

Goedemorgen Gerbrand! Hartelijk bedankt voor de review.

• WK
    Geverifieerde klant van iApples

Producten voldoen aan de verwachting. Mooi totaalpakket.

Antwoord van iApples

Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor de review.

• Petra
    Geverifieerde klant van iApples

Snelle service, heel tevreden over mijn refurbished iPhone. Precies wat op de site stond. 👍🏻

Antwoord van iApples

Goedemorgen Petra! Hartelijk bedankt voor de review.

• Cindy d'Oliveira da Cunha
    Geverifieerde klant van iApples

Snelle levering, ipad zag er perfect uit

Antwoord van iApples

Goedemorgen Cindy! Hartelijk bedankt voor de review.

• Maarten Gal
    Geverifieerde klant van iApples

snel geregeld, goed product, accurate afhandeling

Antwoord van iApples

Goedemorgen Maarten! Hartelijk bedankt voor de review.

• Rianto
    Geverifieerde klant van iApples

iPhone 13 in uitstekende staat ontvangen inclusief €44,99 aan accessoires. Zeer tevreden.

Antwoord van iApples

Goedemorgen Rianto! Hartelijk bedankt voor de review.

• Kaiyu Yang
    Geverifieerde klant van iApples

I bought an iPhone SE 2022 and the appearance looks like a new one. Battery is 87% but I'm OK with it. The charger and cable are also included. They also attached a case and screen protector. I would recommend this shop to my friend absolutely!

Antwoord van iApples

Good morning Kaiyu. Thank you very much for your review.
    We appreciate it.
    Enjoy your order and hopefully we can be of service again in the future.
    Have a great Wednesday!

• Vp

Snel geleverd!

Antwoord van iApples

Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor de review.

• Fariza
    Review voor iApples

Heb van de week drie iphone bestelt. Ben zeer tevreden . Werd snel verstuurd , uitstekend service ga zeker vaker hier bestellen. Dankjewel!!

Antwoord van iApples

Goedemorgen Fariza! Hartelijk bedankt voor de review.

• Maarten

Weer een tevreden klant.

Antwoord van iApples

Goedemorgen Maarten! Hartelijk bedankt voor de review.

• Joric Lens
    Geverifieerde klant van iApples

Heb de Iphone nu al 2 weken, werkt perfect en ik had voor de beste staat gekozen en dus ik zag ook geen enkele krassen of beschadigingen, waar ik blij mee ben. Maar waar ik niet zo blij mij ben is dat de maximale batterij capaciteit 86% was toen ik hem kreeg, inmiddels is dat al 85%. Op de website staat dat de batterij altijd meer dan 85% is. En de levering was ook niet top, maar dit heeft denk ik eerder met PostNL te maken i.p.v. met iApples. Het duurde 4 dagen voor ik mijn pakketje kreeg terwijl ik het normaal de dag erna zou gekregen moeten hebben. Ik zou hier wel opnieuw bestellen maar ik hoop dat ik niet zo teleurgesteld zal zijn met de batterij als nu.

Antwoord van iApples

Goedemorgen Joric! Hartelijk bedankt voor de review.

• Fayline
    Geverifieerde klant van iApples

Telefoon ziet er als nieuw uit.
    Ik kreeg ook nog een compensatie omdat de verkeerde kleur in de doos zat.
    Ik ben er blij mee

Antwoord van iApples

Goedemorgen Fayline! Hartelijk bedankt voor de review.