Speenwinkel B.V. icon

Speenwinkel B.V.

De 1 webwinkel(s) van Speenwinkel B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,6 door 927 klanten.

9,6

• Kiki H
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Snelle levering, alles volgens verwachting. Erg blij mee.

• Melanie
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Snelle service & bezorging! Had mn mail verkeerd ingevuld, dit werd direct met hun snelle service gecorrigeerd

• Ina Muller
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Mooie prijzen en goede producten

• Elwin
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Mooi assortiment en snelle levering.

• Saskia
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Speentjes snel en keurig verpakt thuis ontvangen. Gekozen voor 2x een gepersonaliseerde speen, ziet er leuk uit en is praktisch. Helaas is de donkere speen met lichte tekst al heel snel beschadigd, minder mooi en leesbaar. Super zonde, als ik dit had geweten had ik gekozen voor een speen met lichte bedrukking (waarbij de tekst hopelijk langer mooi blijft).
    Klantenservice reageerde na een mail hierover snel en vriendelijk, de lichte tekst is inderdaad snel beschadigd. Ze gaan dit vermelden op de nieuwe website en ik mag een nieuwe speen gratis laten bedrukken. Top, maar had het liever vooraf geweten en zou adviseren donkere spenen dan niét te bedrukken.

• Kubra Kaya
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Bestelling was er best snel en heb een goede service van de Speenwinkel gehad!

• Emely Reulen
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Makkelijk te bestellen. Artikel is precies zo mooi als afgebeeld. En met de naam erop is toch iets extra's persoonlijk. En snelle levering. Top

• caitlin De Mey
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

snelle service heel blij mee!

• Valea Ali
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Thank you I seriously recommend it

• Jolanda Van der Graaff

snelle levering

• Lesley Declercq

• Ilse Sijp
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Super service, snelle levering! Echt geweldig!

• Annemarie Leunissen
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Snelle levering en geweldige speen

• Jennifer Mes
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Bestelling was volgende dag binnen alleen mijn zoontje vind de spenen totaal niet fijn

Beste Jennifer,

Bedankt voor je review en voor je bestelling bij Speenwinkel.nl. We vinden het fijn om te horen dat je bestelling netjes en snel is geleverd. Het spijt ons echter dat de spenen niet helemaal naar wens zijn voor je zoontje. We begrijpen dat de voorkeur voor een speen per kindje kan verschillen, en dat is helaas iets waar we geen invloed op hebben.

We zouden het echter zeer waarderen als je misschien je beoordeling van onze service kunt heroverwegen, aangezien we alles hebben gedaan om je bestelling tijdig en correct te leveren. Als je verdere hulp of advies nodig hebt over andere producten, staan we uiteraard voor je klaar!

Jan van Speenwinkel.nl

• Melissa Sieraal- van Ginkel
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Goede prijzen, service en levering

Antwoord van Speenwinkel.nl

Superbedankt voor je enthousiaste beoordeling; het doet ons goed te horen dat je tevreden bent! We zijn benieuwd, wat weerhield je ervan om ons de volle 5 sterren te geven? We streven naar perfectie en waarderen je feedback enorm. Laat het ons weten! Vrolijke groet, Team Speenwinkel

• Georgiana

• Sabine De moor

Perfect

• Natasja De Vreugd
    Geverifieerde klant van Speenwinkel.nl

Had de spenen nog niet ontvangen, er werd snel contact opgenomen vanuit spenenwinkel, en zij lagen vanmorgen in de brievenbus. Super bedankt