Direct binnen e-mails
Je wilt het jouw klanten zo eenvoudig mogelijk maken om een beoordeling achter te laten. Hoe eenvoudiger het is, hoe meer (positieve) beoordelingen je krijgt en hoe realistischer het beeld is dat geschept wordt door de beoordelingen. Klagers nemen namelijk vaak meer moeite om een beoordeling achter te laten dan klanten die tevreden zijn. Door het achterlaten van een review zo laagdrempelig mogelijk te maken verhoog je dus je score.
Dit doen we bij WebwinkelKeur op meerdere manieren. Allereerst hoeft de klant informatie die je al weet niet opnieuw in te voeren. Gegevens als e-mailadres, klantnaam en ordernummer importeren we rechtstreeks (en automatisch) uit jouw webwinkel software. Zo hoeft de klant deze niet meer in te vullen.
Eenvoudig via Gmail
Binnen Gmail en andere e-mails clients die rich snippets ondersteunen is het achterlaten van een beoordeling nog makkelijker. Daarbij kan het zelfs geheel binnen de e-mail en hoeft onze website niet eens bezocht te worden.