Innovatief dashboard
Het WebwinkelKeur Dashboard is een moderne beheertool om je klantbeoordelingen te beheren. Je kunt hier bijvoorbeeld zien of de uitnodigingsmail is aangekomen, gebounced, opengemaakt en of er een review is geplaatst. Tevens kun je binnen je eigen dashboard zowel publiekelijk als privé reageren op de beoordelingen van je klanten.
Reageren op reviews
De negatieve review van de klant kan soms een vertekend beeld geven, daarom vinden we het belangrijk dat ook jouw kant van het verhaal bekend is. Via ons dashboard kun je eenvoudig op beoordelingen reageren. Dat kan zowel publiekelijk als privé. Zo kun je eenvoudig contact zoeken met je klant of jouw kant van het verhaal delen.
Is er aan jouw kant toch wat mis gegaan? Dan is het de uitgelezen manier om bezoekers te informeren hoe je met deze fouten bent omgegaan. Een goede webwinkel maakt namelijk ook fouten, maar lost die ook naar tevredenheid op. Negatieve ervaringen die goed worden opgelost worden door nieuwe klanten dan ook als positief ervaren. Lees hier meer over het omgaan met negatieve klantbeoordelingen.
Ook op positieve klantbeoordelingen raden we altijd aan om te reageren, bijvoorbeeld door de klant te bedanken voor zijn beoordeling. Zo weet de beoordelaar dat je het waardeert dat hij een beoordeling achterlaat.
Moderatie beschikbaar voor onterechte (negatieve) reviews.
Negatieve klantbeoordelingen kunnen vervelend zijn, zeker wanneer ze onterecht zijn. Je kunt contact opnemen met de klant en zorgen voor een passende oplossing. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om zijn ervaring alsnog te wijzigen of te verwijderen. Natuurlijk is de klant hier geheel vrij in.
WebwinkelKeur zorgt als onafhankelijke partij dat de beoordelingen echt en eerlijk zijn. Mocht de beoordeling geheel onterecht zijn, dan heb je de mogelijkheid om de review (binnen 14 dagen) aan te melden voor moderatie. Wij zullen dan de echtheid van de review controleren en beoordelen of deze in strijd is met onze voorwaarden. Tijdens het in behandeling nemen van de moderatie staat de review in quarantaine. Is de ervaring fake of bevat deze onjuiste feiten? Dan kunnen we deze ervaring voor je verwijderen.
Het spreekt voor zich dat negatieve reviews, die niet aantoonbaar onjuist zijn of niet aangemeld worden voor moderatie, daarna openbaar worden.