Keurmerk en reviews voor jouw Ecwid webshop

Heb je gekozen om jouw webshop met Ecwid te maken? Dan hebben we goed nieuws!

De WebwinkelKeur-integratie is nu ook beschikbaar voor Ecwid. Hiermee heb je de mogelijkheid hebt om jouw klanten na een bestelling automatisch een e-mail te sturen met de vraag een review achter te laten. Zo verzamel je heel makkelijk reviews voor je webshop.

De reviews zijn direct zichtbaar op je ledenpagina op WebwinkelKeur. Deze pagina wordt gelinkt vanaf je webshop, dus klanten kunnen eenvoudig zien dat ze te maken hebben met een betrouwbare webshop. Product-reviews zijn op dit moment niet beschikbaar voor Ecwid.

Installatie-instructies voor Ecwid:

Het installeren van WebwinkelKeur op Wix is eenvoudig. Zie voor een stap-voor-stapuitleg de onderstaande video:

1. Log in op jouw WebwinkelKeur dashboard
  2. Klik op Installatie > Automatische reviews
  3. Selecteer Ecwid als software
  4. Klik op de roze ‘Install’ knop
  5. Log in op je Ecwid account
  6. Geef de gewenste vertragingstijd (in dagen) aan voor het versturen van de uitnodigingen
  7. Klik op ‘Opslaan’
  8. Je kunt het venster nu sluiten. De ‘WebwinkelKeur sidebar and reviews’ app is nu te vinden binnen Ecwid onder ‘Apps’ > ‘Mijn Apps’.

Webshop keurmerk en reviewsysteem

Bij het starten van je eigen Ecwid webwinkel komt veel kijken. Wat nu als we zeggen dat we jou daarin kunnen ondersteunen?
Bij WebwinkelKeur vinden we dat een compleet keurmerk met reviewsysteem betaalbaar en toegankelijk moet zijn voor iedere ondernemer. Om die reden kun jij als webwinkelier al lid worden vanaf €10,- per maand.

Welk lidmaatschap jij ook kiest, je kunt rekenen op goede juridische ondersteuning en een eigen ledenprofiel dat je kunt tonen aan jouw klanten. Verzamel reviews, verdien badges en laat zo zien dat jij er bent!