Skip to content
De laagste prijs
Automatisch reviews verzamelen
Groei in omzet en betrouwbaarheid

Blog

Happy Signs geeft graag iets terug

1932
0

Na jaren als leidinggevende in de e-commerce te hebben gewerkt, wilde Jeremy Westenberg iets persoonlijks creëren. Daarom richtte hij in 2020 Happy Signs op. Bij Happy Signs vind je voornamelijk originele geboorteborden voor in de tuin en aan het raam, gemaakt met liefde en aandacht voor detail.

‘Het zelfstandig ondernemen biedt mij de vrijheid om mijn creativiteit de vrije loop te laten’, vertelt Jeremy. ‘Ik heb vroeger veel getekend en maak de ontwerpen voor onze producten zelf. Daarnaast werk ik met licenties die ik combineer met mijn eigen ontwerp. Dat maakt onze producten uniek.’

Het bedenken van nieuwe ontwerpen is een continu proces. Hoe komt Jeremy aan inspiratie? ‘Ik blijf op de hoogte van trends in bijvoorbeeld baby-interieurs en geboortekaartjes en ik houd natuurlijk de markt in de gaten. Als je spijkerbroeken verkoopt, wil je jouw klanten in je webshop de laatste mode kunnen bieden. Dat geldt voor mijn producten ook.’

Snelle bezorging is belangrijk

Bij de levering van geboorteborden is timing natuurlijk enorm belangrijk. ‘Het komt weleens voor dat klanten al weken van tevoren bestellen, en dan is een dag later bezorgen geen probleem. Maar meestal wordt een bord pas besteld als het kindje al geboren is.’ Er zit dus vaak druk achter? ‘Sommige klanten zouden het bord het liefst nog dezelfde dag ontvangen. Omdat we begrijpen dat de aankondiging van de geboorte van een kindje een bijzonder moment is, bieden we verschillende bezorgopties en levertijden aan. Zo kunnen klanten extra betalen voor voorrang in het productieproces, waardoor levering binnen 1 werkdag mogelijk is. Al is de levertijd, zodra het product gemaakt is, afhankelijk van de bezorgdiensten. En daar kan helaas natuurlijk ook iets fout gaan.’

Levering per koerier

Uitzonderlijk in zijn branche is dat Jeremy levering per koerier aanbiedt. ‘Als er haast geboden is en de klant meer zekerheid wil, kan hij kiezen voor een snelle koeriersdienst, zodat het geboortebord zeker de volgende werkdag in huis is. En voor alle bezorgopties geldt: mocht er onverhoopt toch iets misgaan tijdens de bezorging, dan ondernemen we direct actie om het probleem op te lossen en zorgen we ervoor dat, indien nodig, de klant zo snel mogelijk een nieuw geboortebord ontvangt.’

Geboorte-raambord-stoer-Eendje-op-ruit Happy Signs

Verbeteren van de vindbaarheid

Zijn er nog andere uitdagingen waar Happy Signs tegenaan loopt? ‘Het verbeteren van onze vindbaarheid via SEA is een voortdurend proces, waarbij we rekening moeten houden met een steeds groeiende concurrentie. Daarnaast investeren we veel tijd en energie in het ontwerpen van nieuwe, unieke producten om onze klanten te blijven verrassen.’ Jeremy ziet ook dat klanten steeds vaker via hun mobiel bestellen. ‘Daarom is het essentieel dat onze webshop een optimale mobiele ervaring biedt. Onze klanten verwachten niet alleen een snelle levering, maar ook de mogelijkheid om hun bestelling helemaal naar wens aan te passen.’

‘We zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar we geven wel graag iets terug’

Klanttevredenheid is voor Happy Signs geen loze kreet. ‘We staan altijd klaar om onze klanten te helpen, want een tevreden klant geeft ons energie. We zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar we geven wel graag iets terug. En dat is een “smile” op het gezicht van onze klanten. Laatst was er een mevrouw die een bord bij een ander bedrijf had besteld en dat bord was na drie weken nog steeds niet geleverd. Dan proberen wij ervoor te zorgen dat ze onze bestelling de volgende dag in huis heeft.’

Meer vertrouwen en meer klanten dankzij reviews

Wat heeft het lidmaatschap van WebwinkelKeur Happy Signs gebracht? ‘Met name vertrouwen en hierdoor meer klanten. Klanten hechten waarde aan de reviews die wij hebben ontvangen. Dankzij inmiddels ruim 1500 reviews, die gemiddeld een 9,5 scoren, hebben we het vertrouwen van onze klanten gewonnen. Die positieve beoordelingen zijn een directe afspiegeling van de kwaliteit van onze producten en service. Wat ik enorm waardeer is als klanten toch een goede review geven, ook als er iets is misgegaan. Omdat ze vinden dat we het goed hebben opgelost.’

Happy Signs verkoopt overigens niet alleen geboorteborden. ‘We bieden nu al borden aan voor geslaagden, verjaardagen en huwelijken, maar dat assortiment zou ik in de toekomst graag willen uitbreiden. Ons motto is niet voor niets: Laat zien dat je iets te vieren hebt!’

Bekijk hier de ledenpagina van Happy Signs

Happy Signs Geboortebord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Door een foto boven een recent blog, waarin geboorteborden genoemd werden, is ten onrechte mogelijk de indruk gewekt dat het blog betrekking had op de service van Happy Signs. Hoog tijd dus om de webshop van Signs écht in de spotlight te zetten!

 
 
Bericht delen:
LinkedIn