Webwinkel Archives - Pagina 8 van 12 - WebwinkelKeur

WebwinkelKeur installatie instructies Lightspeed App Volg onderstaande stappen om de Lightspeed App te installeren. De Lightspeed App maakt het eenvoudig om de WebwinkelKeur Javascript integratie (sidebar) te activeren. Tevens kun je via de App geheel automatisch reviewverzoeken sturen aan klanten nadat deze hun pakketje thuis hebben ontvangen. De App van Lightspeed is helemaal gratis en simpel Continue Reading

Naast de Lightspeed App kun je ons keurmerk materiaal eenvoudig op jouw Lightspeed  webshop plaatsen. Deze pagina legt je stap voor stap uit hoe jij de HTML code voor de klantbeoordelingen widget en/of de keurmerk banner eenvoudig op jouw webwinkel kunt plaatsen.

WebwinkelKeur meertalige installatie Lightspeed Lightspeed biedt standaard meertalige ondersteuning onder één domein. Is jouw webshop meertalig beschikbaar, dan kun je WebwinkelKeur met enige aanpassingen ook meertalig configureren. Voor we starten gaan we er vanuit dat je de WebwinkelKeur App in de Lightspeed App Store op de normale manier hebt geïnstalleerd. Na installatie van de App Continue Reading

Standaard worden uitnodigingen richting klanten verzonden met afzender het e-mailadres van WebwinkelKeur. Je kunt via ons dashboard eenvoudig de afzender van uitnodigingen richting jouw klanten wijzigen, volg daarvoor de volgende stappen:

Veel leden kiezen ervoor om rich snippet code toe te voegen aan hun webwinkel. Hoe kun je testen of deze code juist geplaatst is? Test de juiste plaatsing van de Rich Snippet code Om de juiste werking te testen kun je gebruik maken van de Rich Results test van Google. 1. Vul daar bij het Continue Reading

Er zijn diverse redenen waarom een ervaring niet (direct) getoond wordt. De 3 mogelijke redenen zijn: 1. Dezelfde klant heeft al eerder een beoordeling geplaatst. Dubbele beoordelingen krijgen hierdoor 0 sterren en tellen niet mee voor het gemiddelde. 2. De klant heeft zijn beoordeling niet geverifieerd. Dit kan hij doen door op een link te Continue Reading

Het kan voorkomen dat je een beoordeling krijgt waarbij er geen sterren lijken gegeven voor de algemene beoordeling. In de meeste gevallen gaat het dan om een klant die al eerder een beoordeling heeft geplaatst. Het is klanten slechts toegestaan om eens per 4 maanden een beoordeling te schrijven die meetelt voor het gemiddelde. We Continue Reading

Als onafhankelijke partij krijgen we vaak het verzoek om te bemiddelen bij negatieve reviews. Natuurlijk doen we dat graag, maar we stellen wel altijd de eis dat de webwinkel eerst zelf contact opneemt met de klant. Waarom we dat doen? Dat leggen we graag uit.

Is een klantbeoordeling niet (direct) zichtbaar op de widget van uw website, maar staat deze wel op de pagina met klantbeoordelingen? Dan moet u even geduld hebben. Er zit een vertraging van circa een halve dag tussen het moment van publiceren op onze website en in de klantbeoordelingen widget. Deze vertraging is nodig om de Continue Reading