Webwinkel Archives - Pagina 11 van 12 - WebwinkelKeur

WebwinkelKeur stelt geen verplichtingen op het type SSL dat je gebruikt. Zowel een goedkope als een dure variant is afdoende om te voldoen aan zowel de wettelijke eisen als aan de richtlijnen van WebwinkelKeur. Natuurlijk heeft elk type SSL-certificaat zijn eigen voor- en nadelen. We raden je aan dit na te vragen bij de door Continue Reading

Het is belangrijk dat de consument weet met wie hij zaken doet. Vandaar dat de volgende gegevens vermeld moeten worden op je website: Bedrijfsnaam. Telefoonnummer – lees hierover meer op ons blog. E-mailadres – enkel een contactformulier is niet voldoende. Lees op ons blog hoe je jouw e-mailadres beveiligt tegen spam. Vestigingsadres (niet alleen een Continue Reading

De meest voorkomende redenen voor afkeuring zijn: Het niet vermelden van een telefoonnummer. Het niet goed wijzen op het recht op retourneren (ook buiten de algemene voorwaarden!). Het niet vermelden van adresgegevens, e-mailadres, KvK- en btw-nummer. Het niet aanbieden van een achteraf betaaloptie. Het niet vermelden van de betaalverplichting. Wanneer je onder de categorie risico Continue Reading

In principe zullen wij elke webwinkel binnen 2 werkdagen keuren. Het resultaat van die keuring ontvangt je per e-mail. In bijzondere gevallen kan de keuring niet lukken binnen deze 2 werkdagen. Duurt jouw keuring langer, neem dan gerust even contact met ons op. Het kan namelijk voorkomen dat de e-mail met het keuringsresultaat niet bij Continue Reading

Een herkeuring kun je aanvragen door in te loggen op WebwinkelKeur met jouw persoonlijke login. Als je webwinkel nog niet eerder goedgekeurd is geweest zie je gelijk een knop een om een nieuwe keuring aan te vragen. Als je webwinkel al eerder is goedgekeurd kun je ook een herkeuring aanvragen. Dit doe je door in het Continue Reading

Bij een afkeuring ontvang je per e-mail van ons een uitgebreide keuringsrapportage met de gevonden verbeterpunten. Dat jouw webwinkel afgekeurd is betekent niet dat je geen lid kunt worden. We geven jou de tijd om de verbeterpunten door te voeren. Wanneer je vragen of hulp nodig hebt dan kun je altijd contact met ons opnemen. Continue Reading

Het is als winkelier eenvoudig mogelijk om zelf te reageren op een klantervaring. Dit kan publiekelijk, waarbij je reactie direct onder de klantervaring komt te staan. Dit kan echter ook privé. De klant krijgt dan via ons systeem een e-mail namens jou met je persoonlijke reactie.

Neem contact met de klant op om het probleem te verhelpen. Vind je dat de review tegen onze gebruikersvoorwaarden ingaat? Dan vraag je een moderatie aan. Tijdens het in behandeling nemen van het moderatieverzoek staat de review in quarantaine

WebwinkelKeur Widget installeren Luondo Voor Luondo raden we om naast het activeren van de luondo koppeling ook aanvullend materiaal zoals onze klantbeoordelingen widget te plaatsen.   Voor het plaatsen van je review widget op je Luondo webshop volg je de volgende stappen: Stap 1: Genereer de widget code via de Widget genereren wizard (Login op dashboard.webwinkelkeur.nl, Continue Reading

Installatie module Shoppagina rich snippets Rich-Snippet sterren zijn de sterren in de organische zoekresultaten van Google (dus niet de sterren in de Google Ads (voorheen Adwords)). De rich snippet sterren zijn primair bedoeld om bijvoorbeeld productreviews in de zoekresultaten weer te geven om zodoende de zoekresultaten te verrijken met andere informatie. Ze zijn echter ook Continue Reading