Webwinkel Archives - Pagina 10 van 12 - WebwinkelKeur

In principe helpen we elke webwinkel om aan onze eisen te voldoen. Word je afgekeurd, dan krijg je natuurlijk de kans om je webwinkel te verbeteren. We geven je daarvoor ruim de tijd. Gezien het om wettelijke eisen gaat is het voor elke webwinkel mogelijk om te voldoen. Je krijgt twee weken de mogelijkheid om Continue Reading

Je kunt betalen middels iDeal, bankoverschrijving en automatische incasso. Hierbij kun je zelf kiezen of je per kwartaal of per jaar wilt betalen Voor betaling per kwartaal vragen wij 9 euro excl. btw extra aan administratiekosten per kwartaal  

Je kunt opzeggen wanneer je wilt. Dit kan via het dashboard. Lees hier hoe je dat doet. Belangrijk hierbij is dat reeds verzonden facturen in de regel niet gecrediteerd worden. De factuurtermijn is dus de opzegtermijn. In eerste instantie ga je een jaarlidmaatschap aan. Je lidmaatschap kan je dus na het eerste jaar opzeggen. Na dit jaar Continue Reading

Je kunt tot 5 webwinkels aanmelden voor hetzelfde bedrag onder elk pakket, extra webwinkels moeten wel altijd door ons gekeurd worden. Tot 5 webwinkels betaalt je dus niets extra, wil je meer dan 5 webwinkels aanmelden, dan hebben we speciale staffeltarieven. Eis is wel dat deze extra webwinkels onder dezelfde onderneming (KVK) vallen. Webwinkels onder een Continue Reading

De totale kosten per jaar hangen af van het gekozen pakket. Je betaalt enkel de maandelijkse kosten. Kies je bijvoorbeeld voor het START-pakket van 10,-  per maand, dan komen de jaarlijkse kosten op 120 euro (12x 10 euro). Deze kosten zijn exclusief 21% btw. Betalen is mogelijk met iDeal, automatische incasso en bankoverschrijving. Mocht je liever Continue Reading

Wanneer een klant gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht, dan moet je binnen 14 dagen (nadat de klant aangegeven heeft te willen retourneren) het volledige orderbedrag (dus ook de eventueel berekende verzendkosten voor de heenzending) terugbetalen. Je mag daarbij geen kosten, zoals bijvoorbeeld administratiekosten, rekenen. Lees meer over de regels die tellen voor het terugbetalen Continue Reading

Vermelding van jouw e-mailadres is een vereiste om in aanmerking te komen voor het WebwinkelKeur keurmerk en is tevens een wettelijk vereiste. Hierbij is een contactformulier niet voldoende. Elke Nederlandse webwinkel dient dus zijn e-mailadres op zijn website te vermelden. De wettelijke grond hiervoor lezen we in Artikel 3:15d, lid 1, BW (Informatieverplichtingen in dienst Continue Reading

Vermelding van je btw-nummer is in principe een vereiste om in aanmerking te komen voor het WebwinkelKeur. De reden is dat het wettelijk verplicht is om je btw-nummer op je webwinkel te vermelden. In sommige gevallen kan vermelding van het btw-nummer tot privacy problemen leiden. Hoe we hiermee omgaan lees je op ons blog. Plaats Continue Reading

Vermelding van je kamer van koophandel nummer (KVK-nummer) is een vereiste om in aanmerking te komen voor het WebwinkelKeur. Plaats dit KVK-nummer op een goed vindbare plek zoals in de footer, op een contact of “over ons” pagina. Zonder KVK-nummer kun je niet in aanmerking komen voor het WebwinkelKeur. Heb je een buitenlands bedrijf? Plaats Continue Reading

Vermelding van je vestigingsadres is bij verkoop op afstand een wettelijk vereiste en tevens een vereiste om in aanmerking te komen voor het WebwinkelKeur. Hierbij is het vermelden van een postbusadres niet voldoende. Vereist is om het adres te vermelden welke ook bij de KVK bekend is. Vermeld het adres op een goed vindbare plek, Continue Reading