Steeds meer webwinkeliers maken de overstap van een ander keurmerk of review systeem. Lees hier wat erbij komt kijken om ook over te stappen op WebwinkelKeur.
Keuring webwinkel Archives - WebwinkelKeur
De meest voorkomende redenen voor afkeuring zijn: Het niet vermelden van een telefoonnummer. Het niet goed wijzen op het recht op retourneren (ook buiten de algemene voorwaarden!). Het niet vermelden van adresgegevens, e-mailadres, KvK- en btw-nummer. Het niet aanbieden van een achteraf betaaloptie. Het niet vermelden van de betaalverplichting. Wanneer je onder de categorie risico Continue Reading
In principe zullen wij elke webwinkel binnen 2 werkdagen keuren. Het resultaat van die keuring ontvangt je per e-mail. In bijzondere gevallen kan de keuring niet lukken binnen deze 2 werkdagen. Duurt jouw keuring langer, neem dan gerust even contact met ons op. Het kan namelijk voorkomen dat de e-mail met het keuringsresultaat niet bij Continue Reading
Een herkeuring kun je aanvragen door in te loggen op WebwinkelKeur met jouw persoonlijke login. Als je webwinkel nog niet eerder goedgekeurd is geweest zie je gelijk een knop een om een nieuwe keuring aan te vragen. Als je webwinkel al eerder is goedgekeurd kun je ook een herkeuring aanvragen. Dit doe je door in het Continue Reading
Bij een afkeuring ontvang je per e-mail van ons een uitgebreide keuringsrapportage met de gevonden verbeterpunten. Dat jouw webwinkel afgekeurd is betekent niet dat je geen lid kunt worden. We geven jou de tijd om de verbeterpunten door te voeren. Wanneer je vragen of hulp nodig hebt dan kun je altijd contact met ons opnemen. Continue Reading