Heb je klachten over WebwinkelKeur? Vervelend om te horen! We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Graag vernemen we je klacht door het contactformulier in te vullen. We zullen dan uiterlijk binnen 7 werkdagen met een passende oplossing komen. Ben je het niet eens met de geboden oplossing? Je kunt dan altijd schriftelijk Continue Reading
Geschillen Archives - WebwinkelKeur
WebwinkelKeur heeft geen waarborgfonds. We controleren onze leden primair op juridische zaken waaronder algemene voorwaarden, informatieplichten en adresgegevens. Tevens vragen we om het delen van klantbeoordelingen om zo de betrouwbaarheid van webwinkels weer te geven. We kunnen echter niet waarborg staan voor bestellingen.
Erg vervelend! Om diverse redenen verloopt communicatie soms niet soepel. In veel gevallen kunnen we hierbij goed bemiddelen. Wel vragen we hierbij om zelf eerst zoveel mogelijk te doen om er samen uit te komen. Probeer daarom altijd eerst om op verschillende manieren contact op te nemen (mailen, bellen, enz.). Blijft het contact slecht, neem Continue Reading