Hoe kan een klant zijn of haar review aanpassen? De klant heeft een review geplaatst, maar geeft toch aan dat de review aangepast moet worden. Hoe kan een klant dit dan doen? Heel makkelijk! Hieronder leggen we de mogelijkheden voor je uit. Op het moment dat de klant een review heeft geplaatst, ontvangt de klant Continue Reading
Consument Archives - WebwinkelKeur
Ja, WebwinkelKeur controleert tijdens haar keuringen wel op een SSL-certificaat. Het is sinds 15 juni 2018 verplicht om bij ons een beveiligde verbinding te hebben. Wij raden je dringend aan om minimaal SSL te installeren. Het kan gezien worden als minimale vereiste voor een veilige webwinkel en daarmee als wettelijke verplichting. Ook voor het goed Continue Reading
Iedereen kan zijn beoordeling plaatsen over onze aangesloten leden. Deze ervaring wordt zichtbaar na het doorlopen van de volgende stappen: Je hebt je klantervaring bevestigd door het klikken op de bevestigingslink in de e-mail welke je toegezonden krijgt na het plaatsen van je ervaring. Heb je een uitnodiging gekregen voor het plaatsen van een beoordeling? Continue Reading
Heb je klachten over WebwinkelKeur? Vervelend om te horen! We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Graag vernemen we je klacht door het contactformulier in te vullen. We zullen dan uiterlijk binnen 7 werkdagen met een passende oplossing komen. Ben je het niet eens met de geboden oplossing? Je kunt dan altijd schriftelijk Continue Reading
WebwinkelKeur heeft geen waarborgfonds. We controleren onze leden primair op juridische zaken waaronder algemene voorwaarden, informatieplichten en adresgegevens. Tevens vragen we om het delen van klantbeoordelingen om zo de betrouwbaarheid van webwinkels weer te geven. We kunnen echter niet waarborg staan voor bestellingen.
Erg vervelend! Om diverse redenen verloopt communicatie soms niet soepel. In veel gevallen kunnen we hierbij goed bemiddelen. Wel vragen we hierbij om zelf eerst zoveel mogelijk te doen om er samen uit te komen. Probeer daarom altijd eerst om op verschillende manieren contact op te nemen (mailen, bellen, enz.). Blijft het contact slecht, neem Continue Reading
Wanneer je een volledige bestelling onder het herroepingsrecht ontbindt, dan moet de webwinkel je het volledige orderbedrag terugbetalen. Dit is inclusief eventuele kosten voor een heenzending. Houd je toch een deel van de bestelling, dan hoeft de webwinkel de verzendkosten voor de bestelling niet terug te betalen. Je draagt zelf de kosten voor de terugzending, Continue Reading
Nee, een webwinkel hoeft de verzendkosten voor terugzending van het retour niet te vergoeden. Wel moet de webwinkelier je vooraf wijzen op het feit dat er kosten verbonden zijn aan de retourzending. De kosten voor de heenzending moeten wel vergoed worden (wanneer je de gehele bestelling retourneert).
Leden worden allereerst door ons gecontroleerd. Dit doen we door de website te keuren op regelgeving, de bedrijfsinformatie te verifiëren en te controleren of er meldingen bekend zijn. Regelgeving Deze controle omvat o.a.: Voldoet de webwinkel aan het herroepingsrecht? Worden bedrijfsgegevens waaronder adres, telefoonnummer, KVK en btw ter beschikking gesteld? Is er een privacy Continue Reading
Het komt soms voor dat webwinkels ten onrechte een keurmerk voeren. Wij raden je af om zaken te doen met deze webwinkels. Hoe weet je echter of een webwinkel echt is aangesloten bij WebwinkelKeur? Dit weet je door het echtheidscertificaat dat in het keurmerk van WebwinkelKeur is ingebakken te controleren. Het echtheidscertificaat betekent dat wanneer Continue Reading