De laagste prijs
Automatisch reviews verzamelen
Groei in omzet en betrouwbaarheid

Denise van Allesovergin. Boutique

Denise Alles Over Gin Boutique WebwinkelKeur

Tot een paar jaar geleden had Denise nog nooit een gin-tonic geproefd. Want, dacht ze, ‘dat is toch dat bittere drankje?’. Maar haar allereerste gin-tonic was zo’n aangename verrassing dat ze meer wilde weten over gin. Er was op dat moment nog geen on- en offline plek waar alles over gin te vinden was. Daarom besloot ze zelf een platform te bouwen. In 2018 zag Alles over gin. het levenslicht, een gin platform waarop Denise haar liefde voor en kennis over deze drank deelt. Twee jaar later openden de digitale deuren van haar webshop Alles over gin. Boutique.

‘Nu is het voor ginliefhebbers eindelijk mogelijk om de producten waarover op het platform wordt geschreven en die meegebracht worden naar proeverijen, zelf aan te schaffen. Het zijn allemaal producten waar ik 100% achtersta, die een prachtig verhaal met zich meedragen of heel uniek zijn.’ In de shop focust Denise zich vooral op unieke gins, limited editions, gin geschenken en pakketten. Hierbij staan persoonlijk contact en service hoog in het vaandel.

Liefde, passie en ambacht

Er gaat volgens haar veel liefde, passie en ambacht schuil achter een gin fles. ‘De producten die ik verkoop zijn allemaal premium producten en ik vind het erg belangrijk dat je als ginliefhebber blij wordt van een nieuwe gin. Ik besteed dan ook erg veel aandacht aan persoonlijk contact en ik probeer altijd meer te geven dan de ontvanger verwacht. Daarbij ken ik alle producten (en de eigenaren erachter) persoonlijk. Hierdoor kan ik ginliefhebbers daadwerkelijk én uitgebreid adviseren over een nieuwe gin. En als iemand op zoek is naar een uniek pakket, dan denk ik mee, net zolang tot we het perfecte cadeau-pakket hebben gemaakt voor het budget dat de klant heeft.’

‘Laten zien dat het “veilig” is om bij mij te bestellen’

Het lidmaatschap van WebwinkelKeur gaf Denise de mogelijkheid om reviews te delen op haar website. ‘Als (destijds) beginnende webshop, in mijn geval een gin Boutique, is het fijn om aan te kunnen tonen dat je betrouwbaar bent en dat het “veilig” is om bij mij te bestellen. Zeker voor degenen die mij nog niet (persoonlijk) kennen, is dit een must. Hoewel online bestellen steeds normaler wordt, kan het nog steeds “eng” zijn om bij een nieuwe webshop iets bestellen. Daarbij moet ik opmerken dat het erg eenvoudig was om de widgets toe te voegen, dus dit heeft mij ook gemak gebracht.’

Hoe gaat ze om met de reviews die ze ontvangt? ‘Ik ben erg dankbaar voor alle reviews die ik ontvang. Daarom reageer ik op iedere review persoonlijk nadat ik deze heb ontvangen. Eens in de zoveel tijd lees ik er doorheen. Ik deel ze eigenlijk niet op social media; zo heb ik mijn accounts niet ingericht. Misschien zou ik dit eens moeten doen! Sinds kort kies ik ook “De review van de maand” uit. Degene die de review heeft achtergelaten krijgt dan 10% korting op de volgende bestelling, die binnen één maand gebruikt kan worden. Zo helpen we elkaar!’

Een Baravan en een Scooterbar

Sinds 2020 rijdt er een heuse Baravan rond (een vintage caravan die is omgetoverd in een mobiele gin bar) en er is inmiddels ook Scooterbar voor binnen, buiten en kleinere locaties. Wat heeft Alles over gin. Denise gebracht? ‘Dankzij Alles over gin. maak ik kennis met de mooiste, nieuwste en exclusieve gins. Het liefst deel ik dit met de hele wereld. De Alles over gin. Boutique maakt dit mogelijk!”

Bekijk hier de ledenpagina van Allesovergin. Boutique

Alles Over Gin Boutique WebwinkelKeur

Foto boven door NIKI Photogrphr.