Reviews worden steeds belangrijker voor bijna alle consumentenaankopen. Maar liefst 71% van de wereldwijd ondervraagde consumenten vindt beoordelingen belangrijk. In Nederland is dit percentage iets lager, maar met 51% nog steeds erg hoog. Dit blijkt uit het onderzoek “The Rating Economomy” dat is uitgevoerd door Simon-Kucher & Partners. Voor het onderzoek werden 6400 consumenten in 23 landen ondervraagd.
Blog
Reviews steeds belangrijker voor consumenten
11174
0
Door: Marcel Landeweerd (webwinkelkeur.nl)
Marcel heeft meer dan 10 jaar ervaring op webwinkel gebied. In 2010 startte hij met WebwinkelKeur. Doelstelling was op een betaalbare en moderne manier een kwalitatief keurmerk op te zetten. Inmiddels is WebwinkelKeur hiermee uitgegroeid tot één van de grootste keurmerken van Nederland.
Marcel Landeweerd
Marcel heeft meer dan 10 jaar ervaring op webwinkel gebied. In 2010 startte hij met WebwinkelKeur. Doelstelling was op een betaalbare en moderne manier een kwalitatief keurmerk op te zetten. Inmiddels is WebwinkelKeur hiermee uitgegroeid tot één van de grootste keurmerken van Nederland.webwinkelkeur.nl
11174
0