Verhoog je online verkoop met onze productreviews voor Shopware 6!
Maak gebruik van onze productreviews voor Shopware 6 om je conversie en klanttevredenheid een boost geven! Nodig je klanten uit om hun ervaringen te delen en laat potentiële klanten zien hoe populair en gewaardeerd jouw producten zijn. Voor slechts 10 euro per maand bovenop je huidige kosten, krijg je toegang tot deze krachtige tool.
Waarom kiezen voor productreviews voor Shopware 6?
- Verbeter de aankoopbeslissingen van je klanten: Reviews helpen je klanten bij het maken van weloverwogen keuzes, waardoor je minder retourzendingen krijgt.
- Stimuleer je omzet: Gebruik ‘social proof’ om de geloofwaardigheid van je producten te verhogen en je verkoop te stimuleren.
- Vergroot je zichtbaarheid op Google: Verdien sterren in de organische zoekresultaten en exporteer reviews naar Google Shopping voor nog meer exposure.
- Efficiënte reviewverzameling: Verzamel zowel site- als productreviews met één enkel verzoek om het proces te vereenvoudigen.
Snel en eenvoudig activeren:
- Log in op je WebwinelKeur-dashboard.
- Ga naar ‘Reviews’ en selecteer ‘Productreviews’.
- Klik op ‘Instellingen’ en zet de dienst aan.
Na activatie:
- Log in op je Shopware Dashboard.
- Ga naar ‘Extensions’ > ‘My extensions’
- Ga naar de instellingen van onze Shopware-app door op de drie puntjes achter de extensie te klikken en vervolgens op ‘configure’.
- Scroll naar beneden naar ‘Invitations’ en schakel ‘product reviews’ in.
- Je klanten ontvangen nu uitnodigingen om je webwinkel te beoordelen. Na hun beoordeling kunnen ze ook hun producten reviewen. Controleer in je WWK Dashboard > Uitnodigingen of alles correct is ingesteld en uitnodigingen worden verstuurd. Uitnodigingen worden herkend aan een grijs winkelwagen-icoontje.
Boost je zichtbaarheid met GTIN-codes:
Gebruik GTIN (Global Trade Item Number) om je producten eenvoudig te onderscheiden en je zichtbaarheid in zoekmachines zoals Google te vergroten. Voeg unieke GTIN-codes toe aan elk product:
- EAN (European Article Numbering): 8- of 13-cijferige barcode
- JAN (Japanese Article Numbering): 8- of 13-cijferige barcode
- UPC (Universal Product Code): 12-cijferige barcode
- ISBN (International Standard Book Numbering): 13-cijferig nummer
- IFT-14 (Interleaved Two of Five): 14-cijferig nummer
Voeg deze codes eenvoudig toe in je Shopware-dashboard onder ‘Catalogues’ > ‘Products’ > Product selecteren > Onder vind je het veld voor GTIN/EAN.
Vergroot je productzichtbaarheid en optimaliseer je SEO met onze review- en GTIN-oplossingen!
Je ontvangt van ons een Google feed om de reviews te gebruiken voor Google Shopping.