HTML Code WebwinkelKeur op CCV Shop plaatsen

Naast de CCV module kunt u ons keurmerk materiaal eenvoudig op uw CCV webwinkel (voorheen Biedmeer) plaatsen. Deze pagina legt u stap voor stap uit hoe u de HTML code voor de klantbeoordelingen widget en/of de keurmerk banner eenvoudig op uw webwinkel kunt plaatsen.

1. Genereer de widget code via de Widget genereren wizard (Login op webwinkelkeur.nl, klik op Installatie > Wizard, Ga naar Stap 3 van de wizard). Lees voor een volledige uitleg “Widget code genereren“. Niet de widget plaatsen, maar het keurmerk logo? Kies dan het betreffende logo bij “Keurmerk plaatsen” en kopieer de HTML code.
2. Login op u Biedmeer webwinkel en ga naar Mijn webshop > Instellingen. En kies daar onder het tabblad Webwinkel thema’s.

Selecteer webwinkel thema's
Selecteer webwinkel thema’s

4. Klik vervolgens op de knop Banners bij het thema dat u momenteel gebruikt.

Klik op Banners
Klik op Banners

3. Kies een vensterset dat nog niet in gebruik is. In ons voorbeeld kiezen we voor Vensterset 2. Klik vervolgens op Toevoegen, er opent zich nu een nieuw venster.
4. Kies bij type voor HTML-banner. Er verschijnt nu een groot tekstveld.
5. Plak nu de code zoals u deze gegenereerd heeft in de wizard van Stap 1 op de plek waar de widget moet verschijnen.

Plak de HTML code in dit venster
Plak de HTML code in dit venster

6. Ga weer naar Mijn webshop > Instellingen > Webwinkel thema’s en kies deze keer voor Venster indeling.

We kiezen nu voor Venster indeling
We kiezen nu voor Venster indeling

7. Kies nu de plek waar je de widget (of banner) wilt weergeven. In het voorbeeld kiezen we voor Venster 1 in de rechter kolom. We kiezen daar onder Inhoud venster voor de optie Banners vensterset 2. Mocht u in stap 3 een andere vensterset hebben gebruikt, kies dan voor die vensterset.
Vensterindeling van Biedmeer
8. Klik nu onderaan de pagina op Toepassen. De widget is nu direct zichtbaar op jouw webwinkel. Ook nog 1 van de banners plaatsen? Kopieer in stap 1 dan de HTML-code van de banner en plaats deze op zelfde manier in een vrij Vensterset.

In ons voorbeeld is de widget nu rechts zichtbaar op de webwinkel
In ons voorbeeld is de widget nu rechts zichtbaar op de webwinkel

Deze informatie is verouderd. De betreffende knoppen zoals banners bestaan niet meer, dus ik kan ook niet vinden waar ik dan wel moet zijn.

Beste Priya,

Bedankt voor je reactie en je oplettendheid.

We hebben deze informatie even voor je nagelopen, maar de banner staat er inderdaad niet meer bij. Wel is er nog een andere plek waar je nu zelf de code kunt plaatsen.

Je gaat naar mijnwebshop>instellingen>lay-out>webwinkel thema’s>instellingen aanpassen>footer.

Onder footer staat een ‘eigen blok’. Hier kun je de code plaatsen.